  • Data: 2010-08-08 18:50:15
    Temat: Re: Fotografia zaangazowana
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik StaM napisał:
    > Najbardziej mnie dziwi ze w cywilizowanym kraju zakrywa sie fasady
    > wielgachnymi transparentami, jak w Chinach zprzed 40-stu lat. Jak
    > ludzie, mieszkancy moga sie godzic na to?
    > StaM

    Gdyby mieli coś do gadania, to by nie było bannerów. Prawda jest taka,
    że wspólnota ustala, że na elewacji od ulicy wieszamy reklamę. Głosują
    wszyscy, nawet ci którzy nie będą mieli zasłoniętych okien. Większością
    głosów wniosek przechodzi. Proste? Proste. Jeszcze jedno - tylko czasami
    obniża się czynsz zasłoniętym mieszkańcom. Zwykle opłaty idą na remont
    części wspólnej, np. dachu, ocieplenie, wymianę instalacji itp. Latem
    jest prawdziwe piekło, bo nie ma krążenia powietrza.
    Bardzo bym chciał, żeby w Polsce nastało prawo z Danii, czyli zakaz
    reklam na ścianach, czy na wolno stojących w polu tablicach. Duńczycy
    uznali, że krajobraz jest na tyle piękny, że nie wolno go szpecić.
    Maciek