  • Data: 2009-04-07 19:58:08
    Temat: Re: Fotografia w supermarketach
    Od: "Marek Grochocki" <m...@W...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel_sm" <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l> wrote in message
    news:pan.2009.04.06.21.59.05.302489@w_Wytnij_to_p.p_
    wytnij_to_l...
    > Ostatno w MediaMarkt chcialem zapisac cene i wyglad (czyli zdjecie) radia
    > samochodowego.
    > Oczywiscie telefonem (nawet nie aparatem!) i zostalem szybko poproszony o
    > nie robienie zdjec, bo nie wolno.
    > Co jak co, ale to jest utrudnianie mi zycia i nie rozumiem po co to.

    Mialem podobny numer w Saturnie, gdy fotografowalem kilka kuchenek
    elektrycznych. I przysiegam, ze nawet zadnego czlowieka nie bylo na zadnym
    zdjeciu, a jedynie wyglad z tabliczka z opisem, funkcjami i cena danego
    sprzetu.
    Oczywiscie jakas mila pracownica zwrocila mi uwage, ze nie wolno
    fotografowac, na co odpowiedzialem, ze przeciez nie bede robisz szkicow
    olowiek i myslal w domu, czy bedzie pasowac do kuchni. Na to ona, ze przy
    wyjsciu ochrona zabierze mi karte z aparatu, na co ja ja poprawilem, ze "czy
    chciala pani powiedziec, ze ochrona ukradnie mi karte?", ona twardo, ze nie
    ukradni, tylko zabierze, na co znowu powiedzialem, ze zabranie czyjejs
    wlasnosci nazywa sie kradzieza i wobec tego bede w szczegolnosci uwazal na
    ochroniazy aby nie dac sie okrasc. Zrobilem kolejnych kilka zdjec i bez
    zadnego zatrzymywania przez ochrone normalnie wyszedlem.
    Przypominam, ze sa markety ktore wrecz zachecaja do robienia zdjec, jesli
    cos sie podoba z asortymentu. Dodatkowo jestem pewien, ze uniemozliwianie
    wykonania zdjecia przedmiotu z cena mozna podciagnac pod uniemozliwianie
    konsumentowi zapoznania sie z oferta sklepu i porownania jej z innymi
    ofertami.

    MARC