  • Data: 2009-04-08 06:41:20
    Temat: Re: Fotografia w supermarketach
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T.M.F. napisal:
    > Troche to mentalnosc kalego prezentujesz. To, ze ktos cie dyma nie daje
    > ci prawa do robienia tego samego.

    Ty takze przenosisz relacje miedzyludzkie na podejscie do korporacji.
    Korporacja traktuje cie jak przedmiot do wyzyskania, nie istniejesz
    dla nich jako czlowiek, to ze traktuja cie lepiej od smiecia wynika
    wylacznie z regulacji prawnych i konkurencji - przypomnij sobie szturmy
    klientow na pierwsze hipermarkety i wyjatkowo chamskie postepowanie ochroniarzy.
    Chcesz realizowac podejscie 'przyzwoite', to realizuj, ale nie nadawaj
    mu klauzuli wylacznosci. Ja do jakichkolwiek przedsiebiorstw mam
    podejscie czysto pragmatyczne, bo sam tak jestem trakowany. Nie odczuwam
    z tego powodu potrzeby ekspiacji. 'Mentalnosc Kalego'? Dobre sobie :)

    > Grzegorz celnie zauwazyl, ze dla wielu tu piszacych osob cos co wg ich
    > wyobrazenia jest zgodne z prawem powoduje, ze robia co chca. Gdyby prawo
    > nie ochranialo wizerunku osoby to zapewne fociliby ludzi nie baczac, ze
    > sobie tego nie zycza.

    Nie mieszaj ludzi i parkingow. Jedno i drugie nie ma ze soba nic
    wspolnego. Brednie zarzadu i ochrony nie zasluguja na jakiekolwiek
    powazne traktowanie, a tym bardziej na uzalanie sie nad ich odczuciami.
    Bo takowych nie maja. Wcale.

    > Co ciekawe te same osoby, ktore maja w dupie
    > opinie innych (no bo im sie nalezy) podniosa pierwsze krzyk kiedy
    > rzekomo naruszy sie ich prawo - np. wklei jakis nawet przerobiony
    > fragment ich zdjecia na swojej niekomercyjnej stronie.

    Gotfryd juz ci skomentowal, ze pleciesz farmazony :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek