  • 1. Data: 2012-04-23 16:45:47
    Temat: Fotografia do oceny.
    Od: Slon <z...@g...com>

    Ciekawe tez sa komentarze do tej fotografii.
    http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/jaka-zrzutka
    -na-afganistan,1787969,2943

    Mordy jednak w kubel i udawac, ze nic sie nie dzieje.
    Dalej dopytujcie i doradzajcie, jaki malo budrzetowy kompakcik kupic do pstrykania
    zasranej swojej rzeczywistosci.

    Slon.

  • 2. Data: 2012-04-23 21:31:23
    Temat: Re: Fotografia do oceny.
    Od: adal <a...@a...eu>

    W dniu 2012-04-23 16:45, Slon pisze:

> [...]
    >
    > Mordy jednak w kubel i udawac, ze nic sie nie dzieje.
    > Dalej dopytujcie i doradzajcie, jaki malo budrzetowy kompakcik kupic do pstrykania

    Fotografia jest taka sobie,
    a od komentarzy są komentatorzy,
    np tacy ja TY.

  • 3. Data: 2012-04-23 21:46:42
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, April 23, 2012 3:31:23 PM UTC-4, adal wrote:

    pstrykania zasranej swojej rzeczywistosci.

    > Fotografia jest taka sobie,

    Az tak dobrze ja oceniasz?
    Ta fotografia jest po prostu chujowa.

    > a od komentarzy są komentatorzy,
    > np tacy ja TY.

    O tym wie ja i ty, ale dzieki tobie, bedzie wiedzialo teraz o tym wiecej osob.

    Slon.

  • 4. Data: 2012-04-23 22:01:12
    Od: adal <a...@a...eu>

    W dniu 2012-04-23 21:46, Slon pisze:

> [...]
    > Ta fotografia jest po prostu chujowa.

    > O tym wie ja i ty, ale dzieki tobie, bedzie wiedzialo teraz o tym wiecej osob.

    Więcej osób będzie wiedziało, tylko tyle, że jesteś osobnikiem o słabym
    zasobie słownictwa służącego wyrażaniu emocji z pewnymi objawami ADHD,
    ot i wszystko.
    Ale oczywiście nie wyklucza to przypuszczenia, że mimo wszystko
    ukończyłeś uniwersytet robotniczy na wydziale filozofia chłopska w
    zamkniętym dziejowo rozdziale nazywanym umownie PRL - oczywiście
    niezależnie od miejsca obecnego pobytu.

  • 5. Data: 2012-04-24 00:16:18
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, April 23, 2012 4:01:12 PM UTC-4, adal wrote:

> [...]
    >

    > Więcej osób będzie wiedziało, tylko tyle, że jesteś osobnikiem o słabym
    > zasobie słownictwa służącego wyrażaniu emocji z pewnymi objawami ADHD,

    Widac synku, zes mlody, glupi i nie obyty na tej grupie.
    Moj zasob slow jest o tyle wiekszy od zasobu slownictwa takich jak ty lalusiow, ze
    nie mam problemu ze stosowaniem , nie tylko slownictwa literackiego ale i powszechnie
    uzywanego slownictwa na co dzien na tak zwanej ulicy oraz w nowej, wspanialej
    polskiej kinematografii.
    Gdybys tego nie zauwazyl, to zapoznaj sie chociaz z paroma wspolczesnymi filmami
    polskimi.

> [...]
    > ukończyłeś uniwersytet robotniczy na wydziale filozofia chłopska w
    > zamkniętym dziejowo rozdziale nazywanym umownie PRL - oczywiście

    Skoro jestes mlody i glupi, to podsuwam ci mysl, abys zastanowuil sie gdzie twoi
    rodzice konczyli szkoly - czy to przypadkiem nie byl ten zawszony, komunistyczny,
    ubecki kraj o ktorym wspominasz a z ktorego ja wyrwalem sie jeszcze przed jego
    oficjalna zmina nazwy.
    Sama zmiany nazwy tego zawszonego ubeckiego kraju, nie spowodowala jednak, ze
    mentalnosc takich jak ty zmienila sie znacznie od tamtych czasow.
    Narod zostal tak zbydlecony, ze minie kilka pokolen nim natapi jakas poprawa.
    Dopoki to nie nastapi, to spadkobiercy ubecji, beda tak jak ty, usilnie starali sie
    przyszywac latki postkomusze takim, ktorzy zawczasu spierdolili z tego pojebanego
    kraju.
    Ot i tyle, co na razie moge ci przekazac.
    Nie watpie, ze dasz jeszcze glos, aby postkomusze gowno, nie przestalo szybko
    smierdziec.

    Slon.

  • 6. Data: 2012-04-24 00:35:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-04-24 00:16, Slon pisze:
> [...]
    ubecki kraj o ktorym wspominasz a z ktorego ja wyrwalem sie jeszcze przed jego

    Po prostu wypieprzyli cię z wojska za chlanie, ale dzięki kontaktom z
    aparatem (i nie o aparat fotograficzny tu chodzi) udało ci się zwiać za
    ocean i to w czasie, gdy trzeba było być naprawdę niezłą świnią, żeby
    mieć takie możliwości :)

    No to teraz polecą ości i ciernie... :)

    --
    pozdrawia Adam
    /uwielbiam zapach próżności o poranku/

  • 7. Data: 2012-04-24 01:51:17
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, April 23, 2012 6:35:27 PM UTC-4, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > aparatem (i nie o aparat fotograficzny tu chodzi) udało ci się zwiać za
    > ocean i to w czasie, gdy trzeba było być naprawdę niezłą świnią, żeby

    Ciesze sie ze potwierdzasz moje wczesniejsze pisanie o patologicznym kraju i
    patologicznych zwyczajach w wojsku.
    W normalnych krajach za chlanie w wosku, to idzie sie do pierdla, odsiaduje wyrok a
    potem trzeba i tak swoje odsluzyc.
    Tylko w bolszewii takiej ja poprzedni o obecny ubekistan, zostaje sie z wojska
    wypierdolonym a dzieki ukladom z bolszewia mozna dalej bezkarnie prosperowac a nawet
    wyjechac w czasach, gdy granice sa zamkniete dla pospolitego bydla, czyli potulnego,
    nic nie majacego do powiedzenia pospolstwa.
    Na dodatek nie trzeba bylo zwiewac, tylko jako pijaczyna zostawalo sie delegowanym za
    ocean, jako wyroznienie za wypierdolenie z wojska.
    Pewnie nie nadazasz umyslowo za tym wszystkim co ci teraz wypisuje, ale to juz nie
    moja wina, ze masz takie ogranmiczenia umyslowe.
    Postaraj sie wielokrotnie to przeczytac i w koncu zrozumiec w jakim skurwionym
    spoleczenstwie i kraju przyszlo ci zyc.
    Tylko pijaczyny, ktore zostaly wyrzucone za kare z wojska, moga liczyc na lepszy byt.
    Inne ubecko powiazane sukinsyny, dalej zyja w tym postkomuszym kraju i za kare dajej
    sprawuja w nim wladze, tyle ze nie zawsze oficjalnie.

    Najgorzej zawsze tam mieli takie umyslowe tytany jak ty.
    Ktorych ani wtedy ani teraz nie stac ani na dobry aparat fotograficzny, ani na
    jakikolwiek samochod i dorabiaja sobie do tego filozofie, ze tak im lepiej i ze tak
    lubia.
    Tylko potem sie dziwia, ze ich dziewczyny, zony czy corki, ida sie pierdolic za kase
    z tymi, ktorzy moga za to dac im pare groszy.

    Czyz potrzba ci jeszcze jakies lepsze ciernie ktore dadza co o sobie znac w twoim
    odbycie?

    Slon.

  • 8. Data: 2012-04-25 00:04:48
    Od: adal <a...@a...eu>

> [...]

    mentalnosc takich jak
    ty zmienila sie znacznie od tamtych czasow.

    Po pierwsze nie przechodziliśmy na ty
    po następne musisz używać te pigułki co ci zapisali,
    po kolejne czy nie możesz przejść na grupę randka w ciemno, akwarystyka
    albo jak leczyć się z kompleksów?

  • 9. Data: 2012-04-25 12:03:55
    Od: u...@d...invalid

    Słoń, potęga twojego intelektu poraża nas, maluczkich. Nie jesteśmy
    godni gościć Cię na tej skromnej grupie, rodem z zawszonej "bolszewii"

    Wyrwanie się z tego kraju w momencie kiedy inni w ten czy inny sposób
    walczyli, jest oznaką tchórzostwa a nie powodem do dumy. Powoduje to, że
    tacy jak Ty nie powinni mieć prawa do wypowiadania się o tym "zawszonym"
    kraju. To tacy jak Ty, nie wiedząc co się tutaj dzieje, głosują za
    granicą na partie typu PiS, LPR a w przyszłości pewnie i SP Zbigniewa
    Ziobry, które robią z tego kraju jeszcze większy syf. Ale rozumiem, ze
    chodzi tu o typową polską zawiść - żebyśmy tu, w kraju, nie mieli
    przypadkiem za dobrze, Wy narobicie nam syfu wybierając jedynie słuszne
    opcje propagowane przez p. Karkosika.

    Zasób Twojego słownictwa jak również wysoki poziom kultury osobistej
    jest oczywisty. Świadczą o tym liczne wulgaryzmy i kolokwializmy. Cóż...
    Ważne że Ty siebie kochasz.

  • 10. Data: 2012-04-25 23:13:53
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, April 25, 2012 6:03:55 AM UTC-4, u...@d...invalid wrote:
    > Słoń, potęga twojego intelektu poraża nas, maluczkich. Nie jesteśmy
    > godni gościć Cię na tej skromnej grupie, rodem z zawszonej "bolszewii"

    Nie potrzeba jednak potegi intelekty, zeby poprawnie odpowiadac pod cytatem.

    > Wyrwanie się z tego kraju w momencie kiedy inni w ten czy inny sposób
    > walczyli, jest oznaką tchórzostwa a nie powodem do dumy.

    Wlasnie w momencie mojego wyrwania sie z bolszewii, ci "najwaleczniejsi" z bolkiem na
    czele, siadali do okraglego stolu z ubekami, by zaprzedac caly tepy i wierzacy im
    narod.
    Slepym trzeba byc, by nie widziec jak to "bogobojnosc i patriotycznosc" jest oceniana
    przez obecne, tak zwane autorytety.
    czy az do tego stopnia wyprano ci mozg, ze tego nie dostrzegasz?

    > Powoduje to, że
    > tacy jak Ty nie powinni mieć prawa do wypowiadania się o tym "zawszonym"
    > kraju.

    Jestes glupszy, niz nawet ubecka norma przewiduje, sle wlasnie takich potrzeba
    obecnej bolszewii.
    Obojetne, czy jestes kaczysta, czy donaldzista, ale wazne zeby tacy jak ty w
    odpowiednim momencie wzieli sie za lby i na wzajem je sobie poukrecali.

    > To tacy jak Ty, nie wiedząc co się tutaj dzieje, głosują za
    > granicą na partie typu PiS, LPR a w przyszłości pewnie i SP Zbigniewa
    > Ziobry, które robią z tego kraju jeszcze większy syf.

    Trudno sobie juz wyobrazac wiekszy syf, ale w wykonaniu mend z wypranymi mozgami, byc
    moze jest to mozliwe.

    > Ale rozumiem, ze
    > chodzi tu o typową polską zawiść - żebyśmy tu, w kraju, nie mieli
    > przypadkiem za dobrze, Wy narobicie nam syfu wybierając jedynie słuszne
    > opcje propagowane przez p. Karkosika.

    No widzisz jacy my jestesmy mocni.
    My wam robimy takie kuku, o ktorym wy nie macie jeszcze pojecia.
    I czemu piszesz "wy", skoro to ja osobiscie wam taki syf w bolandii robie.
    Tylko zastanow sie, dlaczego taki jak ja, uwazany przez was za glupka, potrafi wam
    takim madrym, inteligentnym i tak rozumnym robic taki syf w tym waszym kraju i
    narodzie.

    > Zasób Twojego słownictwa jak również wysoki poziom kultury osobistej
    > jest oczywisty. Świadczą o tym liczne wulgaryzmy i kolokwializmy. Cóż...
    > Ważne że Ty siebie kochasz.

    Klamiesz.
    Przeczytaj uwaznie posty z ostatnich dni, to dowiesz sie, ze pisano tu o mnie jakos w
    desen, "kochany nasz".

    Slon.

    PS. Dalej umyslowy tytanie popatrz, czego nie wycioles i co w najgorszym wypadku
    powinno znajdowac sie nad twoim postem.