  • 1. Data: 2012-04-21 20:10:44
    Temat: Canon EOS 350d - ustawienie copyright'a
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Witam!

    Przejąłem jakiś czas temu Canona EOS 350d i jakoś nie mogę znaleźć
    opcji zmiany copyright'a. Poratujecie?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 2. Data: 2012-04-23 10:23:46
    Temat: Re: Canon EOS 350d - ustawienie copyright'a
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2012-04-21 20:10, Rafał Wawrzycki pisze:
    > Witam!
    >
    > Przejąłem jakiś czas temu Canona EOS 350d i jakoś nie mogę znaleźć
    > opcji zmiany copyright'a. Poratujecie?

    Nie ma tego w menu aparatu.
    Musisz poszukać w opcjach softu dołączonego na płycie (chyba Camera
    Window czy jakoś tak). Chwilowo nie mam tego na kompie, więc dokładniej
    nie podpowiem.

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2012-04-24 00:35:49
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 23 kwi 2012 w liście [news:jn33ih$f34$1@node2.news.atman.pl]
    John Smith [j...@e...net] napisał(a):

    > Nie ma tego w menu aparatu.
    > Musisz poszukać w opcjach softu dołączonego na płycie (chyba
    > Camera Window czy jakoś tak). Chwilowo nie mam tego na kompie,
    > więc dokładniej nie podpowiem.

    Dzięki, poszukam.