  • Data: 2009-03-28 09:50:41
    Temat: Re: Fotografia Makro
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AK wrote:

    > Dziękuję za odpowiedz, pytanie było czysto z ciekawosci. Mozesz mi
    > powiedzieć jaka jest odległość optymalna od szkiełka 250 ? Chodiz mi o
    > ostrość.

    Moz.e moja rada nie jest najlepsza, ale ja bym proponowa? na pocza;tek
    zestaw soczewek makro. Jes'li zamierzasz fotografowac' obiektyw w
    odleg?os'ci ok. 1 metra od obiektywu, to nie potrzebujesz silnej soczewki
    makro. Wystarczy taka +1 lub +2 dioptrie. Jakos'c' zdje;c' przy ich
    zastosowaniu jest jeszcze moim zdaniem akceptowalna. Natomiast jak
    chcesz uz.yc' dwie razem (+3 dioptrie) to nie jest to najlepszy pomys?. O
    uz.ywaniu soczewki +10 zapomnij. Tak samo jak o ?a;czeniu soczewek. Jakos'c'
    spada dramatycznie.

    Pozdrawiam,
    Pawe? W.
    --
    Pad? mi dysk i wszystkie moje sygnaturki posz?y do cyfrowego raju :(((