  • Data: 2009-03-28 23:28:58
    Temat: Re: Fotografia Makro
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za odpowiedz. Co do chęci robię makro juz od dawna kompaktem. Tu
    > kilka fotek.http://www.portall.net.pl/~konarand/www/baniac
    zki/50/50.htm
    > Jednak kompaktem takim jak mój nie jest łatwo. W każdym razie chcę zrobić
    > krok do przodu. Mówisz sony. Kuzyn kupił d50 i sigma 150-500 i został mu
    > dsc-h9 którym wczesniej focił zwierzeta. Co powiesz o tym aparacie w
    > porównaniu do mojego i tego co proponujesz ? Mogę go miec w super cenie. Ew
    > do niego dokupić 250 lub 202 konwerter, ale na forum kolega wspominał o
> [...]

    Witam,
    miałem go kupić, ale jedyne co mnie zraziło do niego (i chyba tylko
    to) był zoom w przycisku, a nie w obiektywie.
    Przymierzałem się kiedyś do zdjęć w akwarium, ale nie mam już
    akwarium, a do zoo nie chce mi się latać (kilka udanych fotek - jakość
    mizerna, bo szyby nie czyszczone).
    11 cm to nie jest tak mało - naprawdę. Wydaje mi się, że im bliżej
    szyby przedniej akwarium tym ostrość lepsza - no ale ja się nie za
    bardzo znam na zdjęciach w akwarium.
    Nie wiem jak z mocowaniem raynox-a - nie widzę gwintu - chyba, że
    przez tulejkę. Trzeba by "pomacać" aparat.

    Pozdrawiam
    Les