  • 1. Data: 2010-10-11 07:30:22
    Temat: FotoGeA nowy numer i archiwum
    Od: Marek Waskiel <m...@g...com>

    Witam,

    Uprzejmie informuję, że numery archiwalne miesięcznika
    o fotografowaniu i podróżach FotoGeA.com
    są do pobrania ze strony:
    http://www.fotogea.com/?p=1251

    Zachęcam także do zarejestrowania się poprzez stronę:
    http://www.fotogea.com/?page_id=692
    Aby co miesiąc otrzymywać mailem link,
    z którego można bezpłatnie pobrać
    swój egzemplarz nowego numeru FotoGeA.com
    (w formie elektronicznej plik PDF)

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2010-10-11 15:10:04
    Temat: Re: FotoGeA nowy numer i archiwum
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Marek Waskiel pisze:
> [...]
    > Aby co miesiąc otrzymywać mailem link,
    > z którego można bezpłatnie pobrać
    > swój egzemplarz nowego numeru FotoGeA.com

    Rejestrowałem się parokrotnie i jak nie przychodził mail o nowym numerze
    tak dalej nie przychodzi :( Czy za każdym razem muszę się rejestrować
    jak tylko wyjdzie nowy numer????

    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2010-10-13 15:06:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <5...@c...go
    oglegroups.com>,
    Marek Waskiel <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > Aby co miesiąc otrzymywać mailem link,
    > z którego można bezpłatnie pobrać
    > swój egzemplarz nowego numeru FotoGeA.com

    No tak. Ja sie zarejestrowalem to po pierwszych kilku numerach juz nie
    dostaje linkow do nowych. Za to dostaje zaproszenia na platne warszaty
    foto.

    A na maile (fakt, ze nie zwiazane z zapisywaniem sie na te warsztaty)
    redakcja nie odpowiada.

    TA