eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyForum o subaru › Re: Forum o subaru
  • Data: 2010-06-11 12:22:51
    Temat: Re: Forum o subaru
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia (Fri, 11 Jun 2010 10:53:05 +0100) ktos podajacy sie za kamil
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> Czyli dopuki nie zaczne palowac po osniezonych zakretach nie wyczuje w
    >> normalnej eksploatacji roznicy?
    >
    > Wystarczy, ze ja na letnich oponach wyjezdzalem z osniezonego parkingu, na
    > ktorym ludzie z FWD i zimowkami musieli biegac z szufla. Nie wspominajac o
    > zabawie na sniegu za miastem, gdzie kolege z mocnym FWD co chwile
    > wyciagalismy z zaspy.

    Moje pytanie dotyczylo raczej polaczenia AWD w Subaru z ASB, o 'zwyklych'
    zaletach AWD wiem.

    > Deszcz, bloto, dziurawa droga, warunkow do wykorzystania marginesu
    > bezpieczenstwa AWD jest bardzo duzo. Jedynym problemem jest to, ze granica
    > utraty przyczepnosci lezy dalej niz w oskach, ale za to jej zerwanie jest
    > czesto dosc gwaltowne i trzeba wyczuc mozliwosci auta zanim mozna naprawde
    > poszalec. Po prostu mozna przejechac zakret sporo szybciej od auta FWD i nie
    > czuc zadnego ostrzezenia do czasu, kiedy budzisz sie jadac w odwrotnym
    > kierunku, co mnie sie raz przytrafilo. :)

    Na codzien jezdze 120 konnym V2 na dwoch kolach (Suzuki SV1000S), wiec mozna przyjac,
    ze
    jakiestam wyczucie w prowadzeniu pojazdow, ktore gwaltownie traca przyczepnosc
    posiadam :)

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Citroen Saxo 1.5D `99

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: