eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyForum o subaruRe: Forum o subaru
  • Data: 2010-06-11 11:53:05
    Temat: Re: Forum o subaru
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message
    news:slrn.pl.i13mjq.u4n.usenet@piko.homelinux.net...

    > Czyli dopuki nie zaczne palowac po osniezonych zakretach nie wyczuje w
    > normalnej eksploatacji roznicy?

    Wystarczy, ze ja na letnich oponach wyjezdzalem z osniezonego parkingu, na
    ktorym ludzie z FWD i zimowkami musieli biegac z szufla. Nie wspominajac o
    zabawie na sniegu za miastem, gdzie kolege z mocnym FWD co chwile
    wyciagalismy z zaspy.

    Deszcz, bloto, dziurawa droga, warunkow do wykorzystania marginesu
    bezpieczenstwa AWD jest bardzo duzo. Jedynym problemem jest to, ze granica
    utraty przyczepnosci lezy dalej niz w oskach, ale za to jej zerwanie jest
    czesto dosc gwaltowne i trzeba wyczuc mozliwosci auta zanim mozna naprawde
    poszalec. Po prostu mozna przejechac zakret sporo szybciej od auta FWD i nie
    czuc zadnego ostrzezenia do czasu, kiedy budzisz sie jadac w odwrotnym
    kierunku, co mnie sie raz przytrafilo. :)



    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: