eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyForum o subaruRe: Forum o subaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!not-for-mail
    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Forum o subaru
    Date: Fri, 11 Jun 2010 10:22:51 +0000 (UTC)
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <hunl5s$cu2$1@news.onet.pl> <hunlre$kma$1@inews.gazeta.pl>
    <hunmah$g77$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <huo40u$pu6$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <huoc5d$7c8$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <huqkht$ddi$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <hut122$jef$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.trojmiasto.pl
    X-Trace: news.task.gda.pl 1276251771 15430 89.206.20.213 (11 Jun 2010 10:22:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 10:22:51 +0000 (UTC)
    X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
    X-EKG: 832814
    X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.26-2-686 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2287888
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia (Fri, 11 Jun 2010 10:53:05 +0100) ktos podajacy sie za kamil
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> Czyli dopuki nie zaczne palowac po osniezonych zakretach nie wyczuje w
    >> normalnej eksploatacji roznicy?
    >
    > Wystarczy, ze ja na letnich oponach wyjezdzalem z osniezonego parkingu, na
    > ktorym ludzie z FWD i zimowkami musieli biegac z szufla. Nie wspominajac o
    > zabawie na sniegu za miastem, gdzie kolege z mocnym FWD co chwile
    > wyciagalismy z zaspy.

    Moje pytanie dotyczylo raczej polaczenia AWD w Subaru z ASB, o 'zwyklych'
    zaletach AWD wiem.

    > Deszcz, bloto, dziurawa droga, warunkow do wykorzystania marginesu
    > bezpieczenstwa AWD jest bardzo duzo. Jedynym problemem jest to, ze granica
    > utraty przyczepnosci lezy dalej niz w oskach, ale za to jej zerwanie jest
    > czesto dosc gwaltowne i trzeba wyczuc mozliwosci auta zanim mozna naprawde
    > poszalec. Po prostu mozna przejechac zakret sporo szybciej od auta FWD i nie
    > czuc zadnego ostrzezenia do czasu, kiedy budzisz sie jadac w odwrotnym
    > kierunku, co mnie sie raz przytrafilo. :)

    Na codzien jezdze 120 konnym V2 na dwoch kolach (Suzuki SV1000S), wiec mozna przyjac,
    ze
    jakiestam wyczucie w prowadzeniu pojazdow, ktore gwaltownie traca przyczepnosc
    posiadam :)

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Citroen Saxo 1.5D `99

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: