  • Data: 2010-06-11 20:19:27
    Temat: Re: Forum o subaru
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Jun 2010 23:40:10 +0200, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

    > Z tym się mogę zgodzić, przez 90% czasu jazdy napęd tylnego mostu nie
    > jest w ogóle potrzebny... ale też nigdy nie wiesz, kiedy się przyda.

    Gdybym to ja kupował AWD, to tylko stałe (lub jakieś wymyślne,
    ze wektorowaniem momentu), bo tym się fajnie jeździ. Ale do
    wygrzebania się z zaspy wystarcza napęd dołączany. I ma też taką
    zaletę, że w dobrych warunkach nie pochłania haraczu w paliwie.

    > "(...) poczuliśmy jak to jest być po pas w śniegu, (...) "
    >
    > Czy jest na sali ktoś, kto jechał autem przez śnieg sięgający pasa
    > i jaki to był model? :-)

    Tylko nie zapominaj, że to nie był offroad, a zwyczajna droga
    asfaltowa. I ostatnia zima.

    r.