  • Data: 2010-06-11 08:40:57
    Temat: Re: Forum o subaru
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Thu, 10 Jun 2010 14:07:26 +0200) ktos podajacy sie za Tomasz Finke
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nie, zmiana rozdziału mocy jest realizowana płynnie i niczego się nie
    > wyczuwa.

    Czuwa nad tym jakas elektronika?

    > Przy ruszaniu z miejsca na luźnej nawierzchni można bez
    > problemu zerwać przyczepność na wszystkich kołach. W zakrętach na
    > śliskiej nawierzchni auto jest lekko podsterowne, ale dużo mniej
    > od samochodu FWD o podobnej wielkości. W praktyce podczas gołoledzi
    > można jechać bezpiecznie w pełni kontrolując tor jazdy 50-60 km/h, dwa
    > razy szybciej od pozostałych uczestników ruchu.

    Czyli dopuki nie zaczne palowac po osniezonych zakretach nie wyczuje w
    normalnej eksploatacji roznicy?

    OK, ale i tak sie przejade :)

    Piotr Klimek
    Citroen Saxo 1.5D `99