eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFormuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.dns-netz.com!ne
    ws.freedyn.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.69.MISMATCH
    !peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
    trada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od
    czystego?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d8f2475$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d8f6834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmnur4$5am$1$Adam@news.chmurka.net>
    <9031894395$20190928180231@squadack.com>
    <qmock9$cmt$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5d8fb8f6$0$14376$426a74cc@news.free.fr>
    <qmof0s$e1v$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5d8fc0c3$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmogbb$en3$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5d8fc6d4$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmompd$idg$1$Adam@news.chmurka.net>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 29 Sep 2019 08:10:56 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qmompd$idg$1$Adam@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <5d904aef$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1569737455 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31099 83.142.196.21:54632
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2209
    X-Received-Body-CRC: 62947424
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663031
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.09.2019 o 00:27, Adam pisze:

    > No ale niech ważą BEZ paliwa, aby auto bez paliwa ważyło tyle, ile
    > trzeba, lub nieco więcej.
    > Nie rozumiem - dla mnie to problem na poziomie przedszkolaka.

    Ale im więcej waży, tym gorzej przyspiesza. Więc ci co zaryzykowali
    pojadą lepiej.

    > To wymogi są jakieś idiotyczne, skoro widełki są zbyt wąskie, bez
    > uwzględnienia paliwa.
    > W takim układzie auta powinny być ważone przed jazdą i przed tankowaniem.

    Nie wiemy na pewno czy takie są - to hipoteza. A nie byłoby to wcale
    takie idiotyczne - to jest sport napędzany emocjami i ryzykiem. Jak od
    czasu do czasu kogoś zdyskalifikuja towłaśnie spełnia wymogi ryzyka i
    emocji;)


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: