  • Data: 2010-06-13 00:12:53
    Temat: Re: Ford Focus RS w akcji ...
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:

    > Nie, nie byłaby:
    > http://fastestlaps.com/track1.html
    > http://fastestlaps.com/track98.html

    > Oczywiście, i wcale Megane nie ma podobnego rozwiązania
    > oddzielającego zwrotnicę od kolumny.

    Ano faktycznie...gafe strzeliłem...ma MacPhersona

    Ale czemu twierdzisz że RevoKluckle to lipa ?
    Jak na większą masę RSa w porównaniu do R26.R (choć fakt ten drugi ma 230
    hp) to i tak nieźle sobie radzi z wyrywaniem kiery na wyjściu w winkla.
    Gdyby RS ważył tylke co Meganka to wogóle byłaby przepaść.

    --
    Bugatti