    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford Focus MkI - jaka blokada na skrzynię biegów?
    Date: Tue, 13 Jul 2010 10:56:01 +0200

    W dniu 2010-07-13 09:57, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Mon, 12 Jul 2010 21:50:31 +0200,
    > ...:::Tomek:::... <t...@N...space.pl> screamed:
    >>

    > Niedźwiedź.

    Zdecydowanie. Dobry instalator ładnie to wstawi i z zewnątrz niemal nie
    widać, bardzo wygodnie się to obsługuje. Oczywiście musi być dobrze
    wstawiona, bo inaczej za parę miesięcy będziesz robić remont okolic
    wajchy (włożony trzpień nie może zbyt mocno naciskać na bebechy). Jeśli
    koniecznie chcesz funkcję odstraszającą to pooklejaj sobie szyby
    nalepkami które dostaniesz w komplecie. Tylko jak dla mnie to trochę jak
    "drogi włamywaczu, mam alarm x, blokadę y, no to już wiesz jakie
    narzędzia przynieść na włam" :)

    --
    MZ