-
X-Received: by 10.66.72.199 with SMTP id f7mr3437503pav.12.1356351876845; Mon, 24 Dec
2012 04:24:36 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!f6no15524005pbd.1!n
ews-out.google.com!s9ni56359pbb.0!nntp.google.com!kr7no8714881pbb.0!postnews.go
ogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 24 Dec 2012 04:24:36 -0800 (PST)
In-Reply-To: <0...@c...googlegroups.com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=81.210.27.220;
posting-account=ETdi4wkAAABM3agW8Z2Cj3MVTGeoFrVG
NNTP-Posting-Host: 81.210.27.220
References: <c...@g...com>
<1l8m50bjwyrub$.1pqonrkslyp5q.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<kb80dn$e6r$1@news.icpnet.pl>
<b...@g...com>
<a...@g...com>
<50d7fc4a$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<0...@c...googlegroups.com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Focus - padający aku na postoju
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 24 Dec 2012 12:24:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 13
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2477264
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 24 grudnia 2012 11:26:53 UTC+1 użytkownik Gom napisał:
> Mój diesel też przy ujemnych temperaturach nie zapalał od razu, tylko
> trzeba było kręcić i kręcić.. Natomiast przy temp. ok zera wszystko
> było OK. Problemem były nieszczelności w układzie paliwowym, na tyle
> niewielkie, że ujawniały się dopiero przy większych mrozach.
Kurcze, tylko ciekawe gdzie taka nieszczelność może się pojawić :/
Szukanie tego może być problematyczne.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.12 21:12 ToMasz
- 25.12.12 12:06 Adam Wysocki
- 25.12.12 18:16 J.F.
- 26.12.12 19:39 k...@g...com
- 26.12.12 19:40 k...@g...com
- 26.12.12 19:56 k...@g...com
- 28.12.12 00:03 ToMasz
- 30.12.12 02:27 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A