  • Data: 2012-12-28 00:03:04
    Temat: Re: Focus - padający aku na postoju
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak "na złość" od paru dni odpala od ręki, może przez to, że jest ciepło na dworze.
    Jutro zmierzę napięcie, mam tylko cichą nadzieję, że się nie uziemie przez te testy
    :P
    Wróżką nie jestem, ale takie zachowanie, losowość nie wskazuje na
    uszkodzenie czegoś. znaczy jest zepsute i koniec. Bardziej to wygląda na
    brak styku, który raz jest, raz go niema. od wilgoci wszcząsów ...
    Albo Ci jakiś kabel nie styka, albo szczotka w rozruszniku nie styka,
    albo ekeltromagnest w rozruszniku nie styka.
    3 sruby, 2 kable.

    ToMasz