eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFocus - padający aku na postojuRe: Focus - padający aku na postoju
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mai
    l
    From: scobowski <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Focus - padający aku na postoju
    Date: Sun, 23 Dec 2012 23:25:59 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 31
    Message-ID: <kb80dn$e6r$1@news.icpnet.pl>
    References: <c...@g...com>
    <1l8m50bjwyrub$.1pqonrkslyp5q.dlg@40tude.net>
    <5...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: d142-165.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1356301559 14555 109.173.142.165 (23 Dec 2012 22:25:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Dec 2012 22:25:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 121223-0, 2012-12-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2477233
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-12-23 22:30, k...@g...com pisze:
    > W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:26:55 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:
    >> Jasne. Jak na pewno nie więcej to albo aku do d... (nowe też bywa że
    >> padają, reklamować) albo coś z ładowaniem (sprawdzić).
    > Mam 30 kilometrów do pracy, będzie lekka kicha jak oddam do reklamacji, bo czym
    wtedy dojeżdzać :/
    >
    Rowerem. Był niedawno wątek, rowerzyści dowiedli, że to zawsze lepsze,
    niż samochód ;)

    To, że ci aku trzyma napięcie, nie świadczy jeszcze o jego zdrowiu. Może
    być tak gówniany, że pod obciążeniem rozrusznikiem napięcie leci na ryj,
    i rozrusznik po prostu kręci się za wolno, żeby wystarczająco szybko
    sprężyć mieszankę i odpalić.
    Jeśli do tego nie działają ci za dwie świece :P - do dupa zimna - nomen
    omen.

    Również rozrusznik może być w tak kiepskim stanie, że bierze
    niewspółmiernie duży prąd, kręcąc przy tym nędznie.

    Podjedź do polecanego w swojej okolicy sprzedawcy akumulatorów - mili
    ludzie za free przetestują testerem pod obciążeniem twój akumulator
    (oczywiście informując cię, że musisz go wymienić :) ).
    Poproś o podanie konkretnych wartości: zakładając, że masz dizla z 1,5?
    2 kW rozrusznikiem - aku powinien sensownie znieść obciążenie prądem
    ~150-250A. Jeśli przy takim prądzie napięcie wyraźnie "leci" -
    faktycznie, zmień aku.
    Później przetestuj napięcie na zaciskach akumulatora podczas pracy
    rozrusznika: jeśli napięcie będzie dużo niższe, niż podczas obciążenia
    zakładanym prądem - zainteresuj się rozrusznikiem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: