    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Fo All
    Date: Mon, 22 Apr 2013 21:08:33 -0500

    On Fri, 12 Apr 2013 22:23:31 +0200, "AK" <n...@n...com> wrote:

    >Nie wiecie co sie dzieje z Panem prof. Andrzejem Lewandowskim ?
    >Znanym na usenecie jako : A.L.
    >email zwykle: a...@a...com
    >Bylo nie bylo jedna z IMHO niezaprzeczalnych legend polskiej informatyki.
    >Czlowiekiem o niezwyklej (i jakze szerokiej) wiedzy, co nie znaczy ze
    >z latwym dla wszystkich (w sensie usenetu;) charakterem :).
    >Kiedys czynnie uczestniczyl w "ostrych" (ale jakze ciekawych) dyskusjach
    >na tej grupie (i nie tylko, kiedys IMHO super grupa byla np. pl.comp.object).
    >Poniewaz obaj jestesmy eee.. w wieku "poborowym" (grubo powyzej 50+;)
> [...]

    Dziekuje za opinie.

    Nic sie nei stalo. Z pol roku temu dupnal mi komputer na ktorym mialem
    Agenta, pozyskalem nowy, ale zupelnie nie mialem czasu aby Agenta
    zainstalowac. Teraz jak widac zainstalowalem.

    Czeka mnei wielka praca odbudowania KF. Niestety, nie mialem backupa
    :)

    A.L.

    P.S> Nie wiem czy dobzre skonfigurowalem Agenta; jakby ktos zauwazyl
    cos nie tak, prosze o uwagi