  • 11. Data: 2010-02-21 16:12:49
    Temat: Re: Filmiki w formacie AVCHD - czy to problem?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-19 23:48, *Latet* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > 1. czy jakiś sprzęt inny niż komputer odtwarza pliki .mts przez HDMI ?

    PS3 na przykład.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2010-02-21 17:58:38
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > PS3 na przykład.

    A .wmv w duzych rozdzielczosciach tez?

    Z tego co slyszalem to w ogole PS3 jest najlepszym (najwszechstronniejszym)
    urządzeniem do odtwarzania różnych formatów HD na telewizorze.

    Dzięki,

    TK

  • 13. Data: 2010-02-21 21:45:15
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 19/02/2010 22:48, Latet wrote:
    > 1. czy jakiś sprzęt inny niż komputer odtwarza pliki .mts przez HDMI ?

    mój odtwarzacz Blu-Ray (Panasonic BD35), ma do tego gniazdo SDHC

    B.

  • 14. Data: 2010-02-21 21:57:41
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > mój odtwarzacz Blu-Ray (Panasonic BD35), ma do tego gniazdo SDHC

    Miło, ale czy odtworzy też takie pliki nagrane na płytę DVD lub BR?

    Dzięki,

    latet

  • 15. Data: 2010-02-22 11:10:52
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 21 Lut, 22:57, "Latet" <l...@l...pl> wrote:

    > Miło, ale czy odtworzy też takie pliki nagrane na płytę DVD lub BR?
    >
    > Dzięki,
    >
    > latet

    Należy pamiętać, że AVCHD to format, z którego korzystają cyfrowe
    kamery - więc nie ma się go co "bać" bo wkrótce stanie się standardem
    we wszystkich cyfrówkach nagrywających HD.

  • 16. Data: 2010-02-22 12:21:30
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Należy pamiętać, że AVCHD to format, z którego korzystają cyfrowe
    > kamery - więc nie ma się go co "bać" bo wkrótce stanie się standardem
    > we wszystkich cyfrówkach nagrywających HD.

    Zgadza się, dlatego się zdecydowałem na Panasonica - zalety tego fomatu są
    istotne. Choć to mnie zaniepokoiło:

    AVCHD Lite is a subset of AVCHD format, which identifies devices that are
    capable of 720p/30 recording only.[20] The name was used first in marketing
    literature for the Panasonic DMC-ZS3/DMC-FT1/DMC-TZ7 digital cameras, announced
    in January 2009. The 720p/30 video is recorded in the normal AVCHD 720p/60
    format, but every other frame is duplicated, resulting in 30 actual frames per
    second. This frame rate limitation stems from the capabilities of the camera
    sensor, it's not a limitation of the format (as normal full-fledged AVCHD is
    used as the storage format).
    (http://en.wikipedia.org/wiki/AVCHD)

    W specyfikacjach aparatu, który chciałbym kupić (Panasonic Lumix DMC-TZ10)
    http://www.optyczne.pl/index.html?aparat=all&produce
    nt=64&aparat=1106&pix=0&zoom=0&typ=dowolny&sort=
    podają:

    Zapis wideo
    . 1280 x 720 (HD, AVCHD Lite 60p/50p), SH: 17 Mbps / H: 13 Mbps / L: 9 Mbps lub
    AVI z szybkością 30 kl./s,

    ale z powyższego cytatu z Wiki wynika, że tak naprawdę to będzie 30 (albo 25?)
    fps, co byłoby dla mnie dyskwalifikujące, bo chodzi mi przede wszystkim o to
    "50p".

    latet