  • 1. Data: 2010-11-01 19:39:52
    Temat: Film (zrobiony Canonem), profi produkcja. Warto rzucic okiem
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Nie wiem dlaczego opisano film jako "zrobiony dla Ridleya Scotta".
    Faktycznie wpisuje sie w klimat tego rezysera. I nawet suspens jest :)
    http://www.youtube.com/watch?v=m50lP_i74F8

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-11-05 13:36:47
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Swietny filmik!

    Dzieki!

    Polon

  • 3. Data: 2010-11-06 22:11:08
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
    > Nie wiem dlaczego opisano film jako "zrobiony dla Ridleya Scotta".
    > Faktycznie wpisuje sie w klimat tego rezysera. I nawet suspens jest :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=m50lP_i74F8

    po pierwsze - czmeuw tym filmie sa same statyczne ujecia? gdzie aparat
    jest na statywie?:) bo w dynamicznych ujeciach byloby widac za duzo wad?;)

    po drugie - smieszy mnie to pokazywanie co to nie mozna zrobic za pomoca
    tego a smego aparatu. komórka mozna film zrobic no i czego to dowodzi????
    dobry film to nie kwestia narzedzia którym sie kreci, tak samo w fotografii,
    nie aparat robi dobra fote

  • 4. Data: 2010-11-08 11:23:47
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

> [...]
    > tego a smego aparatu. komórka mozna film zrobic no i czego to dowodzi????

    Jesli nie widzisz roznicy miedzy filmem kreconym komorka a 7D to po co
    przeplacac?

    Krec filmy komorka!

    Mozesz nawet otworzyc studio filmowe, "Kokos i jego komorka".

    Sluby, komunie, wszystko bedziesz krecil swoja komorka.

    Na pewno znajdziesz mase klientow...

    > dobry film to nie kwestia narzedzia którym sie kreci, tak samo w
    > fotografii, nie aparat robi dobra fote

    Wow!

    No to rob rowniez fotki slubne swoja komorka!

    Po co przeplacac.

    Na pewno wiecej osob podzieli Twoj poglad, ze zdjecia z komorki czy tez z 7D
    wlasciwie wygladaja tak samo :-)

    Smieszne masz poglady moim zdaniem ale to tylko moja opinia.

    Polon

  • 5. Data: 2010-11-08 13:59:33
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Uzytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > 7D wlasciwie wygladaja tak samo :-)
    >

    > Smieszne masz poglady moim zdaniem ale to tylko moja opinia.

    to kup i nakrec taki film:)
    ciekawe czy wyjdzie to samo:)