  • 1. Data: 2010-11-02 10:13:16
    Temat: Wybór kompaktu - proszę o rady.
    Od: aas <k...@g...com>

    Witam

    Planuje zakup kompaktu "do kieszeni" - jako drugi aparat poza lustrem

    Założenia:
    - dobra jakość zdjęć także w pomieszczeniach
    - dobre makro
    - im cieńszy tym lepszy (musi sie zmiesic w kieszeni spodni czy tez
    kurtki)
    - nie potrzebuje bajerów typu GPS, WiFi, Bluetooth
    - Zoom - min. 5x
    - Budżet ~700-800 zł (ale ew. jesli warto dolozyc do czegos - to nie
    jest to sztywna kwota)

    Moje Typy:

    Casio Exilim EX-H15
    Fujifilm FinePix F200EXR
    Sony Cyber-shot DSC-W390

    Co sadzicie o tej trojce? Co byscie wybrali?
    A moze jakies inne aparaty?

    Z gory dzieki za porady.

  • 2. Data: 2010-11-02 22:07:09
    Temat: Re: Wybór kompaktu - proszę o rady.
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 03:13:16 -0700, aas napisał(a):

    > Planuje zakup kompaktu "do kieszeni" - jako drugi aparat poza lustrem

    [...]

    > Fujifilm FinePix F200EXR

    Jestem od niedawna użytkownikiem fuji S200EXR - posiada taką samą matrycę
    jak F200 i sporo podobnych funkcji.... W zasadzie F200 to zubożona wersja
    S200 z inną optyką. Jestem zachwycony działaniem trybów EXR (dokładniej
    DR i SN) i jakością kolorów. Optyka jest inna więc ciężko coś powiedzieć,
    ale wcześniej miałem E500 i nie miałem zastrzeżeń. Myślę, że F200 może
    być aparacikiem wart zainteresowania....

    --
    pozdrawiam
    meping

  • 3. Data: 2010-11-11 00:28:56
    Od: u...@d...invalid

    casio - zabawka
    sony - heh...
    fuji - nie wiem, nie znam się..

    Moim zdaniem żaden z powyższych nie nadaje sie dla kogos przynajmniej
    średnio zaawansowanego.
    Sugeruję:
    - samsung ex-1
    - canon g12
    - panasonic lx-5

    nie są super-malutkie, ale "dają radę". Samsung i Panas spokojnie
    mieszczą się w kieszeni kurtki.