  • Data: 2024-05-24 16:25:04
    Temat: Re: Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 May 2024 16:01:24 +0200, Cavallino wrote:

    > Dobre wybory życiowe to podstawa. ;-)

    Nad Adriatyk masz dalej :-)

    > Tak.

    > Bez przesady, nad Bałtyk masz z 500 km maks.

    Do Swinoujscia 490, a na Hel ~575.

    > Prąd z domu + 2 ładowania.

    Nie lubię jeździc na oparach, a tu rezerwa potrzebna większa, bo na
    razie ładowarki nie są gęsto.
    No i czyz nie powinienem ładować nie do pełna? To ładowanie co 150km,
    a nawet częściej ?

    > Poza tym niewygodnie, to małe autko.

    Ty to potrafisz zachęcic do kupna elektryka :-)

    > Nie.
    > Z 0,5 h musisz czekać, a nawet pewnie dłużej.

    0.5h to jeszcze znośnie na urlopie ... nawet jesli 3 razy.

    Poza tym jeden obiad lub 2 hamburgery mogę zjeść :-)

    J.