eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiat i mrozy - znowu się zaczęłoRe: Fiat i mrozy - znowu się zaczęło
  • X-Received: by 10.140.102.35 with SMTP id v32mr46723qge.26.1390863910486; Mon, 27 Jan
    2014 15:05:10 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.102.35 with SMTP id v32mr46723qge.26.1390863910486; Mon, 27 Jan
    2014 15:05:10 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!rq2no11282
    77pbb.1!news-out.google.com!y18ni3179qap.1!nntp.google.com!f11no7863762qae.1!po
    stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 27 Jan 2014 15:05:10 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <52e63c2c$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=87.207.206.130;
    posting-account=XZElmgoAAAAlsDKUv0BKVL7VQ8PtLe1x
    NNTP-Posting-Host: 87.207.206.130
    References: <52e61999$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <lc55sb$6re$1@node2.news.atman.pl>
    <52e61e6a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <lc583d$90f$1@node2.news.atman.pl>
    <52e63217$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e63c2c$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Fiat i mrozy - znowu się zaczęło
    From: w.mak%g...@g...com
    Injection-Date: Mon, 27 Jan 2014 23:05:10 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2521383
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 11:59:57 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Tu ja Cię muszę zmartwić, bo w Stilo kilka razy blokowało się
    >
    > wspomaganie kierownicy. Przy słabszym aku i rozruchu na skręconych
    >
    > kołach - ciach i wyłączone. Producent nie przewidział możliwości, żeby
    >
    > się to samo odblokowało i trzeba się za każdym razem turlać bez
    >
    > wspomagania do ASO na wykasowanie komputera (ok 100 zł plus 4 godziny
    >
    > straty czasu). Dlatego zawsze teraz pamiętam, żeby nie dotykać
    >
    > kierownicy przy zapalaniu.
    >
    > Jacek

    Nasz Ceed wykonał żonie ładny numer: przy próbie skrętu w wąską dwukierunkową ulicę w
    prawo pojechał prosto.
    Wyłączyło się wspomaganie, zaświeciła lampka EPS.
    Z wielkim trudem kobiecie udało się na bok zjechać, po zgaszeniu/włączeniu silnika
    lampka zgasła, wspomaganie ożyło.
    W serwisie komputer serwisowy pokazał w pamięci błąd czujnika skrętu.
    Pytam szefa: ile prądu pobiera wspomaganie ? - z 5A.
    Sprawdzam schematy - bezpiecznik 80 A.
    Grzebiąc w internecie znajduję opis EPS KIA - w porywach może brać ponad 70 A.
    Podobnie jest w jakimś Fiacie.
    Takiego prądu nie da alternator na niewielkich obrotach - musi ciągnąć z akumulatora
    a słabowity akumulator też tyle nie da - siądzie napięcie .
    Wymieniłem akumulator - sytuacja nie powtórzyła się.
    Szkoda, że w ASO tego nie wiedzą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: