-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed0.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosti
ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neo
strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4d2c155c$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3P52Sc$02j@mike.oldfield.org.pl>
<igl62u$rbs$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<c1.01.3P54Gw$02w@mike.oldfield.org.pl>
<1...@m...googlegroups.com>
<ign882$roc$2@news.onet.pl> <4d2f2583$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
<4d60f70e$1@news.home.net.pl>
<4d60f902$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
<4d60f94d$1@news.home.net.pl>
In-Reply-To: <4d60f94d$1@news.home.net.pl>
Subject: Re: Fiat Panda
Date: Sun, 20 Feb 2011 12:30:16 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110219-2, 2011-02-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 14
Message-ID: <4d60fb47$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.51.230
X-Trace: 1298201415 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2450 83.25.51.230:56278
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351434
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości news:
>> Nie wiem co Wy z tym autem robicie, ale ten sam silnik w Punto i to pod
>> moją ciężką nogą palił góra 8 l w mieście.
>> Punto II z silnikiem 1.2 zazwyczaj mieści się w podobnych granicach, no
>> może 0,5 l więcej.
>
> Punto II z tego co pamiętam ma trochę bardziej opływową bryłę. Wątpię,
> żeby to powodowało aż taką różnicę, ale już jakiś procent się uzbiera.
> No i ten 1.2, a 1.1 z Pandy trochę się jednak różnią.
W pierwszym przypadku pisałem o Punto I 1.1.
Fakt, mniej kanciaty, ale 10 l z powodu klockowatości?
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=