eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiasko elektryfikacji? Ratunkiem wodór? - mgr inż. Karolina Majewska - BS3SRe: Fiasko elektryfikacji? Ratunkiem wodór? - mgr inż. Karolina Majewska - BS3S
  • Data: 2024-09-05 11:04:20
    Temat: Re: Fiasko elektryfikacji? Ratunkiem wodór? - mgr inż. Karolina Majewska - BS3S
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 05-09-2024 o 10:56, J.F pisze:
    > On Wed, 4 Sep 2024 20:00:49 +0200, Myjk wrote:
    >> Wed, 4 Sep 2024 18:32:33 +0200, Cavallino
    >>> Trochę realizmu.
    >>> W trasie może tyle wyjść (gdy nie ma mrozu), ale jak jeździsz na
    >>> dystansach typowych dla bev, czyli krótkie jazdy po mieście, to prędzej
    >>> 50% niż 15%.
    >>
    >> Ale tu wszyscy przecież codziennie do Bułgarii
    >> albo do Włoch na narty jeżdżą po 1000km lekko.
    >
    > Może nie coddziennie, ale raz czy dwa razy w roku jak się zachce, to
    > czym pojechać?
    >
    > Albo jak ? :-)

    Normalnie, wsiadasz, jedziesz, zatrzymujesz się na kwadrans po 300 km i
    jedziesz dalej.
    A że nie da się tak 20 letnim złomem, to coś za coś.

    >
    >
    >>> Wtedy grzejesz praktycznie full time z dużą mocą, a km przejeżdżasz
    >>> mało, więc i mało energii idzie na napęd.
    >>> W przeliczeniu na km, procent zużycia na grzanie jest więc ogromny.
    >>
    >> Ja zawsze grzeję/chłodzę z druta.
    >
    > Ma kilkanaście minut może starczy, na więcej nie bardzo.

    Utrzymanie ciepła potrzebuje drastycznie mniej energii niż dogrzanie o
    20 stopni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: