  • 81. Data: 2011-07-08 20:16:30
    Temat: Re: Ferrari na Pu?awskiej
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Nie. Przy czym bardziej mam na myśli obciążenie winą pracodawcy niż
    > zmniejszanie kary kierowcy.

    To akurat ciężko później udowodnić, może z tachografem łatwiej...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 82. Data: 2011-07-08 22:12:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-08, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > To akurat ciężko później udowodnić, może z tachografem łatwiej...

    A co Ci da tachograf?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 83. Data: 2011-07-08 23:34:40
    Temat: Re: Ferrari na Puławskiej
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 07 Jul 2011 15:25:19 +0200, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    wrote:

    >to akurat ten kawałek Puławskiej się do tego nie
    >nadaje

    Obecnie się nadaje. Co potwierdzają co noc motocykliści.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 84. Data: 2011-07-09 01:32:18
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Owszem zmieniłaby, nie spowodowałby TEGO wypadku a i w przyszłości może
    > nie doszłoby do takiej sytuacji, ew. może sam by się rozwalił na
    > przydrożnym drzewie.

    Argument rownie dobry, jak ten, ze za wolno jechal, bo gdyby jechal
    szybciej, to tez nie spowodowalby TEGO wypadku, bo w tym czasie bylby juz
    daleko z przodu.

    --
    Axel

  • 85. Data: 2011-07-09 12:27:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Szkoda klawiatury na takie spory. Pojazd kierowany jest przez kierowcę i
    > to właśnie kierowca ponosi odpowiedzialność za swoje czyny.

    Uproszczenie dobre dla prostych ludzi.

  • 86. Data: 2011-07-09 12:29:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Oj, nie smakuje ci własna merytoryka?

    Wytrzeźwiej, bo coś bredzisz bez sensu.

  • 87. Data: 2011-07-09 12:52:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MZ

    > Chwila chwila. Rajd to zamknięta impreza, na wyznaczonych trasach,
    > której uczestnicy zdają sobie sprawę że samochody będą się poruszać z
    > prędkościami i stylem jazdy "na krawędzi".

    Chyba nie zrozumiałeś analogii. Chodzi w niej wyłącznie o świadomość
    pasażera. W obu przypadkach zdawał sobie sprawę z niebezpieczeństwa i je
    akceptował.

    > Ziętarski nie zabił/pokiereszował nikogo innego, bo
    > ciekawe czy wtedy twierdziłbyś że ci inni też "mogli sobie zdawać sprawę
    > do czego może prowadzić spotkanie z Ferrari na mieście".

    Oczywiście, że bym nie stwierdził. Na tym właśnie polega sedno sprawy.

    > Już pomijam tak
    > oczywisty fakt, że gość albo już wtedy miał coś nie tak z głową, albo
    > miał ciągoty samobójcze, bo każdy kto się chociaż dwa razy przejechał
    > tamtym odcinkiem Puławskiej wie, że tam "wyrzuca".

    Zwykłego auta by tam przy 150 na słup nie wyrzuciło... pewnie nie wziął
    pod uwagę, że jedzie Ferrari, które do takich gównianych nawierzchni nie
    jest przystosowane.

  • 88. Data: 2011-07-09 12:54:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur\(m\)

    > Ha, Ha, Ha, Ha,
    > Uśmiałem się jak norka

    Jak to mówią -- poznasz głupiego, po śmiechu jego.

  • 89. Data: 2011-07-09 20:27:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-07-2011 12:27, to pisze:

    > Uproszczenie dobre dla prostych ludzi.

    Wręcz przeciwnie. Prości ludzie nie rozumieją podstawowych zasad i
    mechanizmów, wszędzie szukają drugiego dna. Dla takich właśnie produkuje
    się "Białe Księgi" - miłej lektury.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 90. Data: 2011-07-09 20:32:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-07-2011 01:32, Axel pisze:

    > Argument rownie dobry, jak ten, ze za wolno jechal, bo gdyby jechal
    > szybciej, to tez nie spowodowalby TEGO wypadku, bo w tym czasie bylby
    > juz daleko z przodu.

    Ale czego nie rozumiesz? Gdyby został odizolowany (tak jak to powinno
    zostać zrobione) to wypadku by nie spowodował - gdzieś tu widzisz
    niejasność?

    Pozdrawiam
    Paweł