-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Date: Sat, 17 Oct 2009 13:29:41 +0200
Organization: NASK - www.nask.pl
Lines: 54
Message-ID: <m...@i...localdomain>
References: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl> <hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl>
<p...@E...pl>
<hb9as8$mqv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<m...@i...localdomain>
<hb9g6h$5ch$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: khc.piap.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: pippin.nask.net.pl 1255778982 1832 195.187.100.11 (17 Oct 2009 11:29:42 GMT)
X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Oct 2009 11:29:42 +0000 (UTC)
Cancel-Lock: sha1:Cz/Bm4ysy5PUJQPG1KnNe8KdLCA=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:90452
[ ukryj nagłówki ]grzesiek <p...@z...to> writes:
>>> - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
>>> dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
>>> linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)
>>
>> No ale to przeciez linia TPSA, czego sie spodziewales przy WLR+BSA?
> Może i dziwny jestem ale spodziewałem się że jeżeli jest awaria której
> nie da się/nie opłaca się naprawić to dzień później z rozwiązaną umową
> idę do firmy która może/ której opłaca się świadczyć usługę.
Ale jesli TPSA mowi, ze moze swiadczyc usluge, to Netia to powtarza
i tyle. Tu nie ma zadnych odleglych albo nieoplacalnych ONU ani niczego
podobnego, (w tym przypadku) Netia nie moze podpiac nic do linii TPSA.
>> Nie tyle "nie da sie" co moze to zrobic tylko TPSA.
> I netia może tylko pokornie czekać aż TP w swojej łaskawości poda
> parametry linii?
Ja nawet nie wiem czy TPSA w ogole ma podawac parametry linii Netii, czy
tylko ma zrobic by dzialalo, albo powiedziec ze sie nie da.
> WRL jest od wczoraj i na razie nie opracowali
> procedur wymiany stosownych informacji, które wystarczy odczytać na
> centrali?
Skad pomysl ze TPSA chcialaby sie w taki sposob umowic?
Co ma w ogole do tego WLR?
> Widzisz, chyba się nie do końca zrozumieliśmy: nie mam pretensji o to
> że usługa nie działa, że to WRL/BSA czy coś innego... Mnie do szału
> doprowadza sposób obsługi czy raczej olewania klienta. Nie żądam, by
> decyzje były podejmowane natychmiast - czyli w ciągu 5 minut, ale
> uważam że dzień powinien wystarczyć. Oczekuję rzetelnej informacji a
> nie opowiadania bzdur. Oczekuję, że wysyłając pismo dostanę na niego
> odpowiedź. Oczekuję iż jak mnie konsultant informuje, że kierownik do
> mnie zadzwoni to ten kierownik dzwoni. Oczekuję, że jak technik firmy
> telekomunikacyjnej nie może się u mnie pojawić w wyznaczonym przez
> firmę terminie to mnie o tym powiadamia. Oczekuję, że jak mnie
> konsultant zapewnia, że sprawa jutro będzie załatwiona to tak czy
> śmak, choćby firma miała na uszach stanąć to sprawa będzie załatwiona:
> czy poprzez naprawienie usterki, poprzez wydanie zastępczego
> urządzenia np komórkowego, czy poprzez rozwiązanie umowy.
> Dziwny jestem, prawda?
Organizacja i prawdomownosc w Netii to jedno, ale napisalem dlaczego tak
jest: "bo nie chca przyznac ze oni tak naprawde robia za ksiegowego,
usluge wykonuje TPSA". Techniczne - oni nie sa w stanie dokladnie nic
zrobic, bo to po prostu nie ich siec i nie maja do niej zadnego dostepu.
Zdaje sie ze dostaja jakies pieniadze od TPSA za brak uslugi, moze to
to?
--
Krzysztof Halasa
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.09 11:32 Krzysztof Halasa
- 17.10.09 11:45 Krzysztof Halasa
- 17.10.09 12:10 Marcin Kocur
- 17.10.09 14:25 adsl.gruchot
- 17.10.09 14:47 Pawel Malachowski
- 17.10.09 15:14 crazy bejbi
- 17.10.09 15:15 crazy bejbi
- 17.10.09 15:24 Ghost
- 17.10.09 20:31 crazy bejbi
- 17.10.09 21:05 Ghost
- 17.10.09 23:05 crazy bejbi
- 18.10.09 20:36 Ghost
- 19.10.09 16:16 Smok Eustachy
- 19.10.09 18:11 Ghost
- 19.10.09 21:28 grzesiek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=