eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ? › Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
  • Data: 2010-04-05 09:03:05
    Temat: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PeJot napisał:

    > Może to nauczy urzędników UE, by w przyszłości mniej słuchali ekologów,
    > a więcej inżynierów.

    Myślisz że takie informacje do nich docierają? Nawet jeżeli, to wokół
    jest kupa ekspierdów, którzy dla podtrzymania własnych stanowisk
    przedstawią opinię, że jednak globalne ocieplenie się zmniejszy,
    wieloryby będą się lepiej mnożyć itd. Nie ponoszą odpowiedzialności za
    swoją działalność, to robią co chcą. Ostatnio coś się dziwnym trafem
    okazało, że lodowce w Himalajach aż tak szybko się nie stopią ale jakoś
    winowajca nie myśli nikogo przepraszać.
    Do tego dodaj jeszcze stada lobbystów, pilnujących interesów konkretnych
    firm, czy grup społecznych. Dzięki temu np. ślimak według UE, to ryba.
    Wszystko po to, żeby francuscy hodowcy mogli korzystać z identycznych
    preferencji, jak ich koledzy, zajmujący się prawdziwymi rybami. Nikt nie
    wpadł na pomysł, żeby do pierwotnego dokumentu, określajacego dopłaty,
    dopisać te ślimaki. Łatwiej było zmienić definicję ślimaka.
    A jak już nie pomogą psudonaukowe argumenty, to jest wychowane
    pokolenie, uważające UE za największe dobro, jakie nas spotkało. W
    pewnej polskiej szkole nauczycielka uczyła dzieci wierszyka o Unii, jak
    wiele nam dała itd. Rodzicom to się trochę za bardzo skojarzyło z
    minioną epoką, że aż zaprotestowali. Ba, teraz nawet skrytykowanie
    unijnych regulacji jest mocno niepopularne i łatwo być oskarżonym o
    zacofanie, ciemnotę i inne plagi egipskie.
    Jedyne na co możesz liczyć, to na upadek eurokomuny, bo na rozum już
    nie. Tamtejszy apart urzędniczy już od dawna jedzie na samopodtrzymaniu.
    Wymyśla coraz to nowe idiotyzmy, żeby ciągnąć pieniądze na swoje
    pomysły. To jest jak rak - albo się wytnie lub inaczej zniszczy chorą
    tkankę, albo organizm umiera.
    Żeby nie odstawać od tematu grupy, to napiszę, że ostatnio część
    świetlówek padła mi po kilku latach pracy. Różni producenci ale padły
    serią. Migały lub przygasały. Z prądem nie mam problemów. Rozbebeszyłem
    je i po dokładnym oglądnięciu elektroniki doszedłem do wniosku, że
    mogłyby jeszcze pochodzić ale ich podstawową bolączką były luty.
    Niestety, obudowy nie nadawały się już do ponownego złożenia. Szkoda.
    Maciek