  • 1. Data: 2010-07-14 22:41:27
    Temat: Fajna klawiatura z podswietlanymi klawiszami
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam,
    Jakie sa Wasze typy klawiatury z podswietlanymi klawiszami? Przejrzalem
    allegro, ciezko sie na cos zdecydowac. Z sentymentu biore pod uwage
    Logitecha, za kazdym razem ich sprzet okazywal sie solidnie wykonany.
    Nie ma jednak modelu, ktory w pelni mi odpowiadal.
    Logitech Illuminated Keyboard wyglada interesujaco, tyle, ze troche
    droga a poza tym nie wiem jak bedzie z jej trwaloscia podczas grania.
    Logitech Compact K300 - bylaby niezla gdyby nie tak mocne upchanie
    klawiszy, na biurku mam sporo miejsca i wolalbym normalny layout.
    Bylbym wdzieczny za sugestie. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-14 22:52:07
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-15 00:41, raviz pisze:
> [...]
    > klawiszy, na biurku mam sporo miejsca i wolalbym normalny layout.
    > Bylbym wdzieczny za sugestie. Pozdrawiam

    Kup sobie taką małą fajną lampeczkę w supermarkecie, to taka klawiatura
    nie będzie Ci raczej potrzebna. Ta lampka ma maleńką żaróweczkę, która
    wygląda jak jakaś dioda, a oświetla klawiaturkę solidnie.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-07-14 23:04:10
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Kup sobie taką małą fajną lampeczkę w supermarkecie, to taka klawiatura
    > nie będzie Ci raczej potrzebna. Ta lampka ma maleńką żaróweczkę, która
    > wygląda jak jakaś dioda, a oświetla klawiaturkę solidnie.

    mam taki wynalazek :] ale jak dla mnie to mocna prowizorka. chcialbym
    delikatnie podswietlana klawiature, zeby nie rozpraszala a jednoczesnie
    powodowala, ze klawisze beda czytelne w kazdych warunkach osiwetleniowych.

  • 4. Data: 2010-07-14 23:17:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-15 01:04, raviz pisze:

    > mam taki wynalazek :] ale jak dla mnie to mocna prowizorka. chcialbym
    > delikatnie podswietlana klawiature, zeby nie rozpraszala a jednoczesnie
    > powodowala, ze klawisze beda czytelne w kazdych warunkach osiwetleniowych.

    Ja odkąd mam tą lampkę (można ją różnie wyginać), to przestałam myśleć o
    podświetlanej klawiaturce :-)

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-07-15 07:35:44
    Od: zenek <z...@o...pl>

    raviz pisze:

    > mam taki wynalazek :] ale jak dla mnie to mocna prowizorka. chcialbym
    > delikatnie podswietlana klawiature, zeby nie rozpraszala a jednoczesnie
    > powodowala, ze klawisze beda czytelne w kazdych warunkach osiwetleniowych.

    moze
    Optimus Maximus
    http://www.google.pl/images?client=opera&rls=pl&q=ma
    ximus%20keyboard&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa
    =N&hl=pl&tab=wi

  • 6. Data: 2010-07-15 08:02:39
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Rozumiem Cię jak najbardziej, moje marzenie to podświetlana klawiatura i w laptopie
    (do mojego lapka akurat nie ma takiej opcji,
    buuu.....) i w stacjonarce - jak w telefonach, prześwitujące od spodu literki.
    Oświetlenie diodką to [...] (przykładowow w Lenovo serii T, do niczego).

    -----

    | chcialbym delikatnie podswietlana klawiature, zeby nie rozpraszala a jednoczesnie
    powodowala, ze klawisze beda czytelne w kazdych
    warunkach oswietleniowych.

  • 7. Data: 2010-07-15 08:23:52
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > moze
    > Optimus Maximus
    > http://www.google.pl/images?client=opera&rls=pl&q=ma
    ximus%20keyboard&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa
    =N&hl=pl&tab=wi

    Ta klawiatura chyba kosztuje jakies niezdrowe pieniadze - 1564USD a jak
    dla mnie design to niezla porazka, ale to juz kwestia gustu.
    Gdybym mial wybierac to nowa jablkowa klawiatura jest znacznie ladniejsza.

  • 8. Data: 2010-07-15 09:25:36
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-15 09:35, zenek pisze:
    > moze
    > Optimus Maximus
    > http://www.google.pl/images?client=opera&rls=pl&q=ma
    ximus%20keyboard&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa
    =N&hl=pl&tab=wi

    Koszmar. Można oślepnąć od tego.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-07-15 10:30:18
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 15.07.2010 01:04, raviz pisze:
    > delikatnie podswietlana klawiature, zeby nie rozpraszala a jednoczesnie
    > powodowala, ze klawisze beda czytelne w kazdych warunkach osiwetleniowych.

    1) Komputera należy używać tylko w *dobrych* warunkach oświet-
    leniowych (światło zza pleców, z góry, rozproszone).

    2) Pisze się raczej bezwzrokowo na komputerze, więc po co
    podświetlenie? Z mojej klawiatury już 1/5 zwykłych, na-
    pylanych opisów już gdzieś zeszła, a i tak da się pisać...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 10. Data: 2010-07-15 11:28:55
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-15 12:30, Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > podświetlenie? Z mojej klawiatury już 1/5 zwykłych, na-
    > pylanych opisów już gdzieś zeszła, a i tak da się pisać...

    Nie wszyscy są takimi mistrzami klawiatury jak Ty :-(

    --
    animka