  • 11. Data: 2009-05-03 18:33:50
    Temat: Re: &FTP wprowadził podstawową usługę
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 2 Maj, 17:09, Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl> wrote:
    > Przeglądając stan konta w &FTP zauważyłem nową funkcjonalność.
    > Po tylu latach prób i wydanych pieniędzy firmie udało się
    > wprowadzić usługę informującą o bieżącym zużyciu i stanie konta.
    > Chociaż późno, ale cieszy.

    Poród był już chyba ze 2 miesiące temu, ale faktycznie - w strasznych
    bólach.
    Wcześniej już chyba z rok temu wprowadzoną tą funkcjonalność na BL
    ale tylko po...impulsach :)

    Ircys

  • 12. Data: 2009-05-03 18:54:57
    Temat: Re: &FTP wprowadził podstawową usług
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Ircys wrote:

    > Tu pokutują pokraczne uwarunkowania techniczne na jednej z central,
    > których np. w TP
    > już w zasadzie nie ma kto teraz zgłosić do producenta jako "bug" bo na
    > "pokładzie" zostają już sami
    > wznosiciele sprzedażowi a nie personel techniczny.

    Czy to mój ulubiony francusko-amerykański producent z europejskim
    sprzętem na "A"?

    M.

  • 13. Data: 2009-05-03 19:41:43
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy to mój ulubiony francusko-amerykański producent z europejskim sprzętem
    > na "A"?

    s12 rsu/jrsu

  • 14. Data: 2009-05-03 20:01:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    brum wrote:

    > s12 rsu/jrsu

    Czyli tak jak podejrzewałem. Pamiętacie, kto to badziewie dopuścił do
    użytkowania?

    M.

  • 15. Data: 2009-05-04 10:58:07
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Maj, 20:54, "Maciej Bebenek pisze...

    > Czy to mój ulubiony francusko-amerykański producent z europejskim
    > sprzętem na "A"?

    Tak, kalamburowy mistrzu :)

    Ircys

  • 16. Data: 2009-05-05 20:48:39
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > mozesz na priva ? nie potrafie odspamowac Twojego adresu

    hehe, bo to zakodowany adres...

    oryginalny to michaljelinski przed malpa i klasyczny onet_pl za malpa :)

    Jesli kogos interesuje moge przeslac moje pisma w tej sprawie do Netii oraz
    ich odpowiedz - takie rzeczy skrzetnie zbieram :D
    Ale to dopiero w przyszlym tygodniu, bo narazie pobywam we Francji...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 17. Data: 2009-05-05 21:06:48
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > To chyba jest podstawa do kwestionowania calosci faktury? Zaplacic
    > czesc bezsporna (abonament) i reklamowac do upadlego...

    Ze wzgledu na te problemy caly ruch miedzymiastowy i miedzynarodowy jest
    puszczany przez Crowley'a, bo z nimi nigdy nie mialem wiekszych problemow
    (moze poza NGN, bo jakis tam prefix mi do NGNow nie pasowal). Zostaje ruch
    lokalny, ktorego jest sporo, ale kwotowo to jest niewiele - ok. 300zl...

    De facto rozliczenia mamy teraz tak ulozone, ze:
    1. korzystamy z systemu billingowego centrali
    2. zbieramy koszty centrali do kupy (TPSA+Netia+bramki GSM)
    3. dzielimy procentowo na numery telefonow wg informacji z pkt 1.

    wiec nawet ten problem nas w firmie tak nie boli...
    tylko mnie osobiscie to troche drazni, ze takie jakies niezyciowe
    rozwiazanie maja...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 18. Data: 2009-05-07 20:02:54
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Andrzej Podenkiewicz pisze:
> [...]
    > Po tylu latach prób i wydanych pieniędzy firmie udało się
    > wprowadzić usługę informującą o bieżącym zużyciu i stanie konta.

    Chyba mam wypaczone pojęcie o znaczeniu określenia "bieżące".
    Właśnie zaglądałem i tam stoi "ostatnia aktualizacja 30.04.2009"
    Ja rozumiem opóźnienie 7 minut, ale nie 7 dni!
    --
    Olek

  • 19. Data: 2009-05-07 20:14:08
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 7 Maj, 22:02, Olek pisze...

    > Chyba mam wypaczone pojęcie o znaczeniu określenia "bieżące".
    > Właśnie zaglądałem i tam stoi "ostatnia aktualizacja 30.04.2009"
    > Ja rozumiem opóźnienie 7 minut, ale nie 7 dni!

    Brawo ! Tylko czekałem, kto to pierwszy zauważy:)

    Ircys

  • 20. Data: 2009-05-08 18:17:55
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    >Brawo ! Tylko czekałem, kto to pierwszy zauważy:)

    Też to zauważyłem. Tylko, że nie wykonywałem żadnych rozmów przez kilka dni (1-3.05)
    Jak wykonałem rozmowę, to się zaktualizowało.
    Po co Wam aktualizacje bieżące jak nie dzwonicie .....:) ?

    pozdr. Piotr W.