  • 21. Data: 2009-05-12 20:38:45
    Temat: Re: &FTP wprowadził podstawową usługę
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Piotr W. pisze:

    > Też to zauważyłem. Tylko, że nie wykonywałem żadnych rozmów przez kilka
    > dni (1-3.05)
    > Jak wykonałem rozmowę, to się zaktualizowało.
    > Po co Wam aktualizacje bieżące jak nie dzwonicie .....:) ?
    >
    > pozdr. Piotr W.

    Ale ja wielokrotnie wykonywałem połączenia w ciągu tych 7 dni!
    Być może "prowadzili prace", a niedługo to już będzie furczało.

    Pozdrawiam,
    --
    Olek

  • 22. Data: 2009-05-12 20:50:01
    Od: w...@g...pl

    A ja się zastanawiam dlaczego zatem nadal tradycyjny billing jest tak
    opóźniony- tj. możliwy jest podgląd zeszłego okresu rozliczeniowego.
    Obecnie powinien być dostępny z identycznym opóźnieniem jak "10
    ostatnich połączeń". A tak nie jest i mam sytuację, w której mogę
    podejrzeć billing za XI 2008 do III 2009 i...dziesięć ostatnich
    połączeń z połowy maja. Kwiecień w niebycie.
    swoja droga billing wypadałoby mieć do roku wstecz, a nie tylko 5
    okresów.