  • 1. Data: 2009-04-28 14:36:57
    Temat: teoretycznie 2 lacza internetowe na 1 numerze
    Od: "smutny" <s...@s...com>

    Mam obecnie Neostradę, niestety umowa jest jeszcze na pół roku, czy
    można tak zrobić że rozłączą mi na centrali neostradę, za którą
    oczywiście będę płacił tak długo jak trzeba, a wezmę łącze od
    niezależnego operatora? Przerabiał już ktoś taki manewr?

  • 2. Data: 2009-04-29 07:45:47
    Temat: Re: teoretycznie 2 lacza internetowe na 1 numerze
    Od: "Konekt.Net" <k...@t...znajdzie>

    smutny wrote:
> [...]

    niewykonalne -oczywiście formalnie, technicznie nie ma problemu
    na zapytanie od niezaleznego tpsa da odpowiedz bmt
    nawet po zakończeniu umowy musisz poczekać kilka dni zanim usługę pozamykaja
    w systemach i bedziesz mógł zamówić nowe łacze

    pozdr M.D.