    From: "kk" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: FTDI - Vinculum II
    Date: Mon, 28 Mar 2011 21:59:02 +0200

    > A czy Vinculum II nie jest przypadkiem uderzająco podobne (w
    > zastosowaniach) do starego dobrego Vinculum? Czyli to HOST USB a nie slave
    > (jak np. FT245).

    Vinculum II to procesor 16-bitowy z zegarem 48 MHz, dwoma portami USB
    (host / slave)
    ze sporą ilością pamięci (256kB Flash, 16kB RAM)
    i peryferiów ( UART, PWM, SPI ) . Nie ma tylko ADC.

    Wbudowana obsługa FAT.

    Nie robię tu reklamy, ani nie zachwalam tego ustrojstwa.
    Wpadło mi to w ręce więc testuję.

    Podłączyłem do tego wyświetlacz TFT 320x240 w trybie 8-bitowym.
    Obrazki z pendriva pokazuje, ale czas odświeżania jest trochę długi.
    Można pokazać maks. 3 obrazy na sekundę. (320 x 240 x 16 bit)

    Myślę, żeby to przyśpieszyć za pomocą sprzętowego interfejsu FIFO który tam
    jest.
    Ale na razie nie wiem jak się do niego dobrać.

    kk