    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 23 Oct 2013 04:05:10 -0700 (PDT)
    <l414kf$9dk$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@g...com>
    <52642d34$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <l41ch6$dh8$2@node2.news.atman.pl> <l447mq$n6i$1@mx1.internetia.pl>
    <l44791$5bb$8@dont-email.me> <l44auh$1hs$1@mx1.internetia.pl>
    <l44ao0$5bb$10@dont-email.me> <l46c16$dej$1@mx1.internetia.pl>
    <l46ms4$kng$8@dont-email.me> <5266e059$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <l46ok2$kng$15@dont-email.me> <l480h4$28q$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 23 października 2013 10:14:10 UTC+2 użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > (...)

    > Przyznam się szczerze, że robiłem eksperymenty i to "potrafienie" to
    >
    > brzmi bardziej w kategoriach żartu. Tak do końca to nie wiadomo co z
    >
    > tego wyjdzie w świat.

    > Ja nie używam i jakoś nie zauważyłem :) Lokalny folklor i tyle :P

    Jak nie wiadomo? To co wychodzi odczyta czytnik google i parę innych czytników. Są
    takie co z założenia pierdolą wszystko co od nich wychodzi i co do nich przychodzi.
    Nie wszyscy zgłaszają awarię czytnika którego używam. Zgłaszają ją ciągle te same
    osoby i jest ich z 5. Jestem pewny że albo z głupoty albo dla sportu to robią. Jak
    mają problemy to niech albo mnie wsadzają do jakiegoś kfa albo niech spierdalają.