  • 1. Data: 2013-10-19 14:30:18
    Temat: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Od: Andrzej eM <p...@g...com>

    Witajcie!
    Dostaliśmy z małżonką niedawno zdjęcie od fotografów miejskich. Usługa została
    wykonana beznadziejnie - zdjęcie ciemne, od tyłu, tablica ledwo się załapała. Na
    pierwszy rzut oka kąt zdjęcia również budzi wątpliwości
    Zdjęcie włożylismy oczywiście do albumu, ale gdyby ktoś chciał zobaczyć jest tu:
    https://docs.google.com/file/d/0B0_BZq_vLQ68LUhuTG9j
    MHNRTEE/edit?usp=sharing
    Niektóre rzeczy wykropkowałem, tablica jest czytelna, niewiele więcej widać na tym
    zdjęciu.
    Niestety nie bardzo wiemy, kto siedział za kółkiem, a fotografowie bardzo są ciekawi.
    Czy wystatrczy im napisać, że na podstawie odpowiedniego paragrafu odmawiamy
    wskazania kierującego, czy coś innego można?

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 2. Data: 2013-10-19 14:49:24
    Temat: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Od: Kapibara <k...@s...wodna.ru>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 05:30:18 -0700 (PDT), Andrzej eM napisał(a):

> [...]
    ciekawi. Czy wystatrczy im napisać, że na podstawie odpowiedniego paragrafu odmawiamy
    wskazania kierującego, czy coś innego można?

    W Kałęczynie stoi fotoradar stacjonarny, a foto dostałeś zapewne od Straży
    Miejskiej Grodzisk Mazowiecki. Są wątpliwości co do prawa korzystania przez
    straże z fotoradarów stacjonarnych. Tego tropu możesz się złapać. :)

  • 3. Data: 2013-10-19 14:57:37
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 października 2013 14:30:18 UTC+2 użytkownik Andrzej eM napisał:
> [...]
    ciekawi. Czy wystatrczy im napisać, że na podstawie odpowiedniego paragrafu odmawiamy
    wskazania kierującego, czy coś innego można?

    Oczywiście że wiesz kto prowadził tylko w chuja chcesz zagrać. Ale nie pomyśl sobie
    że Cie ganie za to. Dokąd jest takie prawo ze daje możliwość grania w chuja to trzeba
    z tego korzystać. Im więcej osób tak będzie robiło tym szybciej zmienią prawo na
    takie co nie pozwoli grać w chuja.

  • 4. Data: 2013-10-19 14:58:20
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    Możesz im napisac żeby cie pocałowali w 4 litery.

  • 5. Data: 2013-10-19 15:03:32
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 października 2013 14:58:20 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:
    > Możesz im napisac żeby cie pocałowali w 4 litery.

    No właśnie nie może. Wykroczenie zostało zarejestrowane.

  • 6. Data: 2013-10-19 15:09:59
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.10.2013 14:30, Andrzej eM pisze:
    > Witajcie!
    > Dostaliśmy z małżonką niedawno zdjęcie od fotografów miejskich...
    > https://docs.google.com/file/d/0B0_BZq_vLQ68LUhuTG9j
    MHNRTEE/edit?usp=sharing

    Po lekkich przeróbkach nada się to
    http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/

    Przeczytaj też to: http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-ma
    lo/

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2013-10-19 15:13:48
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-10-19 14:30, Andrzej eM pisze:
> [...]
    ciekawi. Czy wystatrczy im napisać, że na podstawie odpowiedniego paragrafu odmawiamy
    wskazania kierującego, czy coś innego można?

    Jeśli to samochód prywatny, a wiec mógł nim kirowac ktoś z najbliższej
    rodziny to możemy odmówić złożenia wyjaśnień powołując się na artykuły
    182 § 3 i 416 § 3 kpk regulujące prawo do nieskładania zeznań, chociażby
    pośrednio, przeciwko sobie. Możemy przy tym przywołać od razu te
    artykuły dotyczące najbliższych i siebie, by nie podpowiadać organowi w
    jakiej pozycji się ustawiamy, lub po prostu powołać się na prawo odmowy
    wyjaśnień zawarte w pouczeniu do wezwania.

    Tego jest znacznie więcej. Pan Tomasz Parol - prawnik - doskonale to na
    blogu opisał.
    Jak jesteś zainteresowany szczegółami, daj na prv.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 8. Data: 2013-10-19 17:15:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 06:03:32 -0700 (PDT), k...@g...com

    > No właśnie nie może. Wykroczenie zostało zarejestrowane.

    Zawsze mozna odpisac ze nie mialo prawa byc zarejestrowane, bo ustawa
    nie daje SM prawa.
    I niech uzasadniaja ze tym typem wolno im sie poslugiwac :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-10-19 17:30:26
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >https://docs.google.com/file/d/0B0_BZq_vLQ68LUhuTG9
    jMHNRTEE/edit?usp=sharing

    http://prawonadrodze.org.pl/dzialalnosc-radarowych-s
    trazy-gminnych-studium-jednego-przypadku/
    Przeczytaj całość i przeanalizuj

  • 10. Data: 2013-10-19 17:40:25
    Od: Andrzej eM <p...@g...com>

    Dzięki za nowe myśli. Damskomesko czytałem, resztę doczytam.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej