    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Date: Tue, 22 Oct 2013 20:23:33 +0000 (UTC)
    <2...@g...com>
    <526409df$0$2278$65785112@news.neostrada.pl>
    <l414kf$9dk$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@g...com>
    <52642d34$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <l41ch6$dh8$2@node2.news.atman.pl> <l447mq$n6i$1@mx1.internetia.pl>
    <l44791$5bb$8@dont-email.me> <l44auh$1hs$1@mx1.internetia.pl>
    <l44ao0$5bb$10@dont-email.me> <l46c16$dej$1@mx1.internetia.pl>

    Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 19:05:56 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

> [...]
    > snobowania tylko narzędzie służące do czytania i jeszcze pisania w tym
    > konkretnym kontekście. Służy ? Służy. To jest czytnikiem. Nie takim do
    > jakiego przywykliśmy, ale takim do jakiego przywykniemy bo taki jest
    > ogólny trend wcale nie samego G.

    > No i co komu przeszkadza, że się snobujecie na "czytniki" ?! Nie chcesz
    > korzystać to nie korzystasz. Możesz jeszcze zmienić zdanie.

    > A nie wiem, nie mam tego artykułu. Może nie było a może było. Nie bardzo
    > chce mi się zastanawiać. Tak czy siak, produkuje kompatybilne qp.

    > Ależ ... zawsze można było wystawić deklarację kodowania.

    byle poprawną

    > Eee bujasz. Na pewnie rozkodowuje jak jest zadeklarowane kodowanie.

    co rozkodowuje? że wyświetla poprawnie? tak. Ale potem koduje nowe a
    stare zostawia jak było nawet jak było w innym kodowaniu

    > Stosuje w pełni poprawne kodowania więc nawet gdyby był niewygodny,
    > upierdliwie cytował i nie wiem co tam jeszcze technicznie poprawnego, to
    > niekompatybilności nie można mu zarzucać.

    owszem można. Sranie na stół nie jest zabronione prawnie więc można to
    robić?

    na resztę już mi się nie chce odpowiadać zwłaszcza, ze to wielkie NTG

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?