    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: FR - zdjęcie z tyłu, tablica ledwo się załapała
    Date: Mon, 21 Oct 2013 22:44:16 +0000 (UTC)
    <5263ddbd$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <526409df$0$2278$65785112@news.neostrada.pl>
    <l414kf$9dk$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@g...com>
    <52642d34$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <l41ch6$dh8$2@node2.news.atman.pl> <l447mq$n6i$1@mx1.internetia.pl>
    <l44791$5bb$8@dont-email.me> <l44auh$1hs$1@mx1.internetia.pl>

    Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 00:35:12 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Nonsens.
    >
    > Kodowanie i łamanie linii jest wykonane wzorowo. Bierzesz specyfikacji
    > czytasz i wychodzi, że dokładnie tak jak należy.
    >
    > Cięcie cytatów, sygnatury nie są cechą czytnika by mógł on być z tego
    > powodu niekompatybilny.

    oczywiście, że tak. Czytnik powinien umozliwiać cięcie cytatów, a gugiel
    je chowa, i wycinać sygnaturki przedpiścy czego nie robi

    > Cóż to za standard o którym nie słyszałem ?

    taki jaki sobie wymyślili oczywiście nigdzie go nie opisując

    > W jakim temacie ? Że ciągle najwięcej używa jego czytnika ?

    nie, w sensie, ze zaczął respektować RFC

    > Ale, że czytnik nie może być w formie interfejsu łebowego ? Jak widać
    > może.

    nie może bo nie jest czytnikiem

    > Nie narzekają ludzie czyli widać jest dokładnie odwrotnie.

    Dziękuję, że mnie poinformowałeś, zę nie jestem człowiekeiem. A co do
    meritum to możę dla wychowanych na webowych forach to jest super. Dla
    wielu innych nie

    > Ale koduje wzorowo. Nie ma się do czego przyczepić.

    Nie radzi sobie z poprawnym przekodowywaniem. Weź sobie chociażby powyższy
    post kogutka i już widać, że użył QP choć nie ma powodu. interfejs gugla
    podaje kodowanie co już jest sukcesem w stosunku do Outlooka, któremu
    zajęło to kilka lat, ale nie przekodowuje tekstu. Przez co pojawiają się
    krzaki.

    Gusta nie podlegają dyskusji ale proste zalecenia techniczne są w
    oczywisty sposób niedotrzymywane przez Google'a

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?