  • 1. Data: 2009-03-08 20:43:39
    Temat: [FOTO] Wykopki albo wykopaliska
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    Dzien dobry.

    Za oknem ponuro, wychodzic sie nie chce.
    Nie mam jeszcze cyfrowego archiwum, wiec pogrzebalem w negatywowym.
    Jesli ktos ma ochote zerknac, to zapraszam:

    http://roberkresa.com

  • 2. Data: 2009-03-08 20:45:11
    Temat: Re: [FOTO] Wykopki albo wykopaliska
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    _rK_ pisze:
    > Za oknem ponuro, wychodzic sie nie chce.
    > Nie mam jeszcze cyfrowego archiwum, wiec pogrzebalem w negatywowym.
    > Jesli ktos ma ochote zerknac, to zapraszam:
    >
    > http://roberkresa.com

    cos nie tak z twoją domeną

    sierp@ochlapek:~$ host -t ns roberkresa.com
    Host roberkresa.com not found: 3(NXDOMAIN)
    sierp@ochlapek:~$

    W ogole nie ma takiej domeny

    Whois Server Version 2.0

    [...]
    No match for "ROBERKRESA.COM".

    Sierp

  • 3. Data: 2009-03-08 20:47:04
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Sierp pisze:

    > No match for "ROBERKRESA.COM".

    aha, pewnie chodzilo o
    http://www.robertkresa.com/

    Sierp

  • 4. Data: 2009-03-08 21:06:35
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <gp1asb$at6$3@ochlapek.sierp.net> Sierp wrote:
    > aha, pewnie chodzilo o
    > http://www.robertkresa.com/

    Tak. Przepraszam. Z przepracowania i po wrazeniach dzisiejszego
    kobiecego swieta palec mi sie omsknal.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 5. Data: 2009-03-08 21:43:28
    Od: " tomek" <t...@W...gazeta.pl>

    > Jesli ktos ma ochote zerknac, to zapraszam:

    Zerknalem - krzeslo najlepsze, trzy cienie i mandat za barierka tez
    fajne. Dziewczynka z psem - tu tych dwoch po lewej mi przeszkadza

    Ale ja sie nie znam wiec pewnie jest dokladnie na odwrot to znaczy
    te co mi sie nie podobaja sa lepsze ;)

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 6. Data: 2009-03-09 08:51:21
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 21:43:28 +0000 (UTC), tomek napisał(a):

> [...]
    > fajne. Dziewczynka z psem - tu tych dwoch po lewej mi przeszkadza
    >
    > Ale ja sie nie znam wiec pewnie jest dokladnie na odwrot to znaczy

    Mi się podoba tylko to z białym krzesłem. Reszta jakaś taka...
    pstryknięta... :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --