  • 21. Data: 2009-09-29 12:51:09
    Temat: Re: (FOTO) Wolny weekend
    Od: abpc <j...@a...com.pl>

    elm pisze:

    > np. to: dalszy plan przypomina fotkę, a front?...
    > http://www.abpc.com.pl/bieb/imagepages/image6.html

    A front dobrą fotkę .... niewiele w tej fotce ingerencji :)) Może
    oglądasz za dużo fotek z kompaktów i szokuje Cię dobry obiektyw ??:)

    abpc

  • 22. Data: 2009-09-29 12:57:24
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Na szczescie Jarek na to nie cierpi.
    > Przynajmniej sadzac po zdjeciach objawy ma duzo slabsze ;)

    Fakt. Druga galeria wali po galach przewalonymi poziomami. Suwaki poszly w
    ruch bez umiaru. Ciekawe jak wygladaja oryginalne foty.

    Pozdr.

  • 23. Data: 2009-09-29 13:01:25
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 29 Wrz, 14:51, abpc <j...@a...com.pl> wrote:

    > A front dobrą  fotkę  .... niewiele  w tej  fotce ingerencji :)) Może
    > oglądasz  za dużo  fotek  z kompaktów  i  szokuje  Cię  dobry  obiektyw ??:)

    Koniecznie na fotce poza podpisem wpisuj model obiektywu i puszki -
    poziom achów i ochów wydatnie się zwiększy .... treść i forma fotki
    zejdzie na plan dalszy i będzie w dechę.

  • 24. Data: 2009-09-29 13:04:32
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 29 Wrz, 15:01, Nieznajomy <j...@g...pl> wrote:

    > Koniecznie na fotce poza podpisem wpisuj model obiektywu i puszki -
    > poziom achów i ochów wydatnie się zwiększy .... treść i forma  fotki
    > zejdzie na plan dalszy i będzie w dechę.

    Aaaaaa i jeszcze wzorem Jarka zalecam większą selekcję prezentowanych
    fotek, choć na miejscu Jarka dwie ostatnie też bym pominął.

  • 25. Data: 2009-09-29 13:13:20
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 29 Wrz, 00:44, "abpc" <j...@a...com.pl> wrote:
    > Tak się złożyło , że mieliśmy  z Jarkiem  w tym  samym  czasie  pierwszy
    > wolny weekend  od połowy kwietnia  i  wybraliśmy  się  w znane i nieznane :)
    > Oto efekty  tych wojaży :
    >
    > www.grabek.pl/biebrza

    Zrezygnowałbym z dwóch ostanich

    > www.abpc.com.pl/bieb

    Pokazałbym jedynie:
    http://www.abpc.com.pl/bieb/imagepages/image28.html (ale inaczej
    wykadrowane)
    To mogłoby być fajne gdyby nie poucinane butki i nogi
    http://www.abpc.com.pl/bieb/imagepages/image22.html
    http://www.abpc.com.pl/bieb/imagepages/image19.html
    http://www.abpc.com.pl/bieb/imagepages/image5.html

    Reszta do koszalina lub do książki ilustującej jak małą GO spaprać
    fotkę.

  • 26. Data: 2009-09-29 13:15:25
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > A front dobrą  fotkę  .... niewiele  w tej  fotce ingerencji :)) Może
    > oglądasz  za dużo  fotek  z kompaktów  i  szokuje  Cię  dobry  obiektyw ??:)
    >
    > abpc

    obiektyw nie jest zly
    ale w pierwszej chwili kiedy zobaczylem zdjecia pomyslalem - rysuje
    tak samo jam moj samyang 8mm za 875 pln.
    cudow nie ma roznice musza byc -ale w tej skali na monitorze nie do
    wylapania .

    dla mnie dobre kadry
    obrobka troche za twarda w niektorych ujeciach ( szczegolnie to ujecie
    dwoch idacych facetow na tle zachodzacego slonca/ nieba - az prosi sie
    o mikkie odwzorowanie-przynajniej niebo).

    W sumie taki uzysk nalezy uznac za udany.

  • 27. Data: 2009-09-29 13:56:24
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Nawet  nie wiesz kolego jak  w ciągu  5 minut  podczas wschodu  słońca
    > diametralnie  zmieniają  się  warunki  oświetleniowe ....  chyba , że
    > chcesz mi wmówić  , że  obie  fotki  są  zrobione w tym samym  momencie :)
    > abpc

    Wiem, i to doskonale - mam (z tego roku tylko) więcej fotek wschodów
    słońca niż wszystkich zachodów :-)
    Zwróciłem tylko uwagę, jak różnie mogą wyglądać zdjęcia robione przez
    2 fotografów w tym samym czasie.
    Nie uważam, że zdjęcia są złe - części z nich nie pokazywałbym
    jednak.
    Trafiła się wam fajna pogoda i to w fajnym miejscu.

    Pozdrawiam
    Les

  • 28. Data: 2009-09-29 17:28:36
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    abpc pisze:
> [...]
    > www.abpc.com.pl/bieb
    >
    > abpc
    >
    > tylko proszę mi nie mówić , że mam brudną matrycę .... wiem :)

    Podziwiam Ciebie za to, że ci się chce tyle ganiać samochodem. Jak
    ostantio (będzie z rok temu) wybrałem się z Tobą na plener "pod
    Warszawą", to nie sądziłem, że skończę w Broku! :D
    A teraz do Biebrzy mam jakieś 50 km i jakoś mi się nie chce :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 29. Data: 2009-09-29 17:42:54
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Tue, 29 Sep 2009 00:44:46 +0200, abpc wrote:

    > tylko proszę mi nie mówić , że mam brudną matrycę .... wiem :)

    Jak zwykle, ciepły, jasny i optymistyczny klimat. Gratuluję.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://banggiang.net