  • 11. Data: 2009-09-29 08:32:26
    Temat: Re: (FOTO) Wolny weekend
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "abpc" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:6ae2f1001cda2bfdeca5489409fc7463@news.home.net.
    pl...
    > Pudło Kuba ... fotki były raczej przyciemniane aby ukryć troszkę
    > szczegółów :)
    > A poza tym lubię bezmyślność :)

    Ale skad ta poswiata?

    Pozdr.

  • 12. Data: 2009-09-29 08:37:38
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "abpc" <j...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > www.abpc.com.pl/bieb

    Czy jakies EXIFy z tych zdjec moglbys udostepnic?

    Pozdr.

  • 13. Data: 2009-09-29 08:42:48
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ale skad ta poswiata?

    To przeciez jasne - z przyciemniania ;)

  • 14. Data: 2009-09-29 09:15:11
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "abpc" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Nie wiem o jaki efekt Ci chodzi ale zapewne zamierzony :) Mogę
    > tylko

    elm pyta zapewne o gałązki prawego drzewa.
    wyglądają jak by były wyciągane z cienia ale chyba tylko tak wyglądają

  • 15. Data: 2009-09-29 09:19:41
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    ciekawe różnice kolorystyczne na fotografiach gęsi - nie ma to jak 2
    fotografów robi ten sam temat.

    Pozdrawiam
    Les

  • 16. Data: 2009-09-29 11:09:26
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    abpc pisze:

    Hej

    > zna granice .... 14 i 24 mm :)

    Generalnie 14-24 wymiata, mam pół roku i dalej jestem zachwycony.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 17. Data: 2009-09-29 11:17:14
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

> [...]
    > tylko
    > domniemywać , że zastanawia Cię to krzywe drzewo po prawej stronie

    Heh, nie nie, doł fotki (tak do kolan tych jegomości) byl przesunięty i
    inaczej doświetlony względem reszty; jakby coś pokrzaczyło się przy
    składaniu obrazu w całość. Mimo przeładowań strony wciąz było to samo - ok-
    błąd przeglądarki:)D

    pozdro
    elm

  • 18. Data: 2009-09-29 11:37:47
    Od: abpc <j...@a...com.pl>

    elm pisze:

> [...]
    > inaczej doświetlony względem reszty; jakby coś pokrzaczyło się przy
    > składaniu obrazu w całość. Mimo przeładowań strony wciąz było to samo -

    Jestem wstrząśnięty i bliski załamania bo do tego wszystkiego
    zauważyłem jeszcze , że panowie na fotce mają kijki z tego samego
    surowca a mimo wszystko ich kolorystyka, tonacja i sposób odbicia
    światła drastycznie się od siebie różnią :(
    Przerzucam się na video filmowanie :(

    abpc

  • 19. Data: 2009-09-29 11:40:35
    Od: abpc <j...@a...com.pl>

    Les pisze:
    > Witam,
    > ciekawe różnice kolorystyczne na fotografiach gęsi - nie ma to jak 2
    > fotografów robi ten sam temat.

    Nawet nie wiesz kolego jak w ciągu 5 minut podczas wschodu słońca
    diametralnie zmieniają się warunki oświetleniowe .... chyba , że
    chcesz mi wmówić , że obie fotki są zrobione w tym samym momencie :)

    abpc

  • 20. Data: 2009-09-29 12:32:06
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

> [...]
    > surowca a mimo wszystko ich kolorystyka, tonacja i sposób odbicia
    > światła drastycznie się od siebie różnią :(

    hehehe,
    Wiesz co, jak na jedną wyprawę to naprawdę sporo fajnych ujęć, naprawdę
    szacun za ujęcia, ale nie sądzisz, że balansujesz na granicy fotografii a
    grafiki?
    Zrobiłeś ujęcia, a poźniej z tego porobiłeś "obrazki", a to ma być zdajsie
    fotografia?:)
    np. to: dalszy plan przypomina fotkę, a front?...
    http://www.abpc.com.pl/bieb/imagepages/image6.html

    pozdro
    elm