  • Data: 2009-02-26 18:26:17
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawciox" napisał:
    > witam wszystkich. ostatnio ze znajomym zalozylem klub motocyklowy.,.. są
    > narazie 4 maszyny. i nie wiemy jak to rozkrecic tak na wiekszą skale. nie
    > wiemy co zmienić na stronce. jesli moglibyście to powiedzcie co zmienic na
    > stronce i jak nabyc nowych klubowiczy http://www.flametires.70.pl/ tu jest
    > link. szerokości

    Po pierwsze - strona nie działa. Google zbuforował kopię sprzed paru dni, co
    umożliwiło mi obejrzenie witryny.
    Po drugie - umówmy się, nie macie, chłopcy, nic specjalnego do powiedzenia,
    wasz klub nie ma żadnego celu poza tym, że chcecie być Prezesami. Strona
    jest przeładowana grafiką i rożnymi animacjami, ale przede wszystkim nie
    oferuje żadnych treści poza odgrzewanym dowcipem i jakąś dziwaczną piosenką
    czy wierszykiem o motocyklach. Ponadto w dziale 'kontakt' nie ma nawet
    miasta (czy wsi) z której pochodzicie. Nie wiem, może macie nadzieję na klub
    o zasięgu ogólnopolskim, ale zacznijcie może od najbliższej okolicy.

    Moim zdaniem - nie macie większych szans. Jak chcecie to zmienić, to
    określcie skąd pochodzicie, zaproponujcie lokalnym motocyklistom (najlepiej
    rówieśnikom) jakieś spotkanie, imprezę, ognisko czy coś w tym stylu i
    spróbujcie snuć plany o wspólnym wypadzie w jakieś ciekawe miejsce.
    Zrezygnujcie też z prezesowania i spróbujcie zaproponować partnerskie (w
    sensie - równorzędne) relacje wewnątrz waszego klubu.

    Tak czy siak - powodzenia.

    --
    PZDR
    Wojciech G.