  • Data: 2009-02-26 18:21:35
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-02-2009 o 18:51:21 Pawciox <Pawciogim45@_nospam_interia.pl>
    napisał(a):

    > witam wszystkich. ostatnio ze znajomym zalozylem klub motocyklowy.,.. są
    > narazie 4 maszyny. i nie wiemy jak to rozkrecic tak na wiekszą skale.
    > nie wiemy co zmienić na stronce. jesli moglibyście to powiedzcie co
    > zmienic na stronce i jak nabyc nowych klubowiczy
    > http://www.flametires.70.pl/ tu jest link. szerokości

    poczytałem regulamin - robicie kółko wzajemnej adoracji?
    jeszcze nowych członków nie macie a już sie sami chołubicie.
    najpierw praca, póxniej szacunek, nie odwrotnie.
    Pkty 6,7,9 sugerują, że nie macie znacznie więcej niż to wasze graniczne
    14 lat.
    Poza tym... <wbijanie szpili mode on> nie chciałbym za wami jeździć,
    nuuuuda...<wbijanie szpili mode off>

    > --

    Hmm...

    --