  • Data: 2011-07-25 00:49:26
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-24 22:20, to pisze:

    > Skąd czerpiesz informacje, na temat jego orientacji?

    Ja *myślę* , że z domysłów. Nie znamy się z RoManem na tyle by
    se w gacie zaglądać.

    RoMan oceniać błędnie lub nie, może mnie już po kilku latach
    "znajomości usenetowej".

    Ale myślę również, że jeśli RoMan domyślać się może w mojej
    kwestii, to chyba może też domyślać się w Twojej. Domyślać rzecz
    jasna, że jesteś pedałem - i chyba nie będzie wówczas w błędzie.

    Z RoManem mamy sobie "dużo do powiedzenia za pewne pyskówki",
    które względem siebie uprawiamy, ale tu się nie pomylił. Jesteś
    pedałem i zadajesz strasznie pedalskie pytania :P

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!