  • Data: 2011-07-26 14:29:12
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: mleko <m...@m...ml> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-25 15:34, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Strasznie długo nad tym myślałeś, wujku Cięta Riposta. Musisz bardzo
    > kochać tego pana, że go tak bronisz.

    Ty znowu, razem z kolegą z postu wyżej, jak jedn mąż, o miłości i pedałach.
    Tak ku waszej wiadomości, jestem tolerancyjny, ale w pewnych granicach.
    Co wy tam sobie sami ze sobą robicie, to wasza sprawa, bawcie się jak
    lubicie, jak chcecie. Wszystko ok, do czasu, aż zaczynacie publicznie o
    swoich zabawach opowiadać. Tak tolerancyjny nie jestem.

    Wujek cięta riposta nie siedzi 24h/przed kompem.

    > A kto chciałby go znać? Nie potrafię zrozumieć tego cudu, że on stale
    > komentuje. To jest niepojęte, żeby człowiek walił tyle błędów w ciągu
    > 1h40m transmisji. Jego wtopy są takie, że Komorowski wysiada.

    Co do Borowczyka, to robi sporo błędów, ale też ma olbrzymią wiedzę
    jeśli chodzi o F1, o osoby ze świata F1, historii F1. Ktoś, kto rozumie
    co się dziej na torze, uruchamia live timing, ogląda GP, wie o co biega,
    a komentarze traktuje jako ciekawostki. Nikt nie zmusza oglądać Polsatu,
    zawsze można oglądać RTL, czy inne francuskie, czy włoskie transmisje z
    przerwami na reklamy w trakcie wyścigu. Jest też BBC i doskonały
    komentarz. Wybór jest. Polsat nie jest obowiązkowy.