  • 1. Data: 2011-07-24 14:08:27
    Temat: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Benedykt 16 !

    Ludzie, na czym to można obejrzeć ? Borowczyk mnie zmiażdży
    zaraz psychicznie. Znacie jakiegoś kanała nie niemieckojęzycznego ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 2. Data: 2011-07-24 14:11:37
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Benedykt 16 !
    >

    > Ludzie, na czym to można obejrzeć ? Borowczyk mnie zmiażdży zaraz
    > psychicznie. Znacie jakiegoś kanała nie niemieckojęzycznego ?

    Przesadzasz...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2011-07-24 14:15:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Przesadzasz...

    Nie przesadzam, nienawidzę głosu borowczyka (barwa/ton/etc).
    Może ci się nie śnić nawet coś takiego, ale można znienawidzieć
    kogoś tylko przez jego barwę głosu, która jest dla odbiorcy
    "męcząca" ... I wcale nie chodzi mi o "merytoryczną jakość"
    komentarzy głoszonych przez borowczyka. Wygląda dla mnie jak
    rudy pedał i tak mi brzmi, nic nie pocznę.

    Języka niemieckiego też nie słucha mi się przyjemnie (nawet nie
    rozumiejąc) wolę inne języki, których nie kumam. Mogą być nawet
    te co im pasek na ichnim tefałenie leci w drugą stronę.

  • 4. Data: 2011-07-24 14:16:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Benedykt 16 !
    >
    > Ludzie, na czym to można obejrzeć ? Borowczyk mnie zmiażdży zaraz
    > psychicznie. Znacie jakiegoś kanała nie niemieckojęzycznego ?

    Sorry, nie jestem w temacie. Kubica ściga się papa-mobilem? Czy o co
    chodzi?

  • 5. Data: 2011-07-24 14:19:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > o "merytoryczną jakość" komentarzy głoszonych przez borowczyka. Wygląda
    > dla mnie jak rudy pedał i tak mi brzmi, nic nie pocznę.

    ok, rozumiem, choć nie mam tego problemu.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-07-24 14:20:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-24 14:16, to pisze:

    > Sorry, nie jestem w temacie. Kubica ściga się papa-mobilem? Czy o co
    > chodzi?

    No gdzie to można obejrzeć poza polszmatą i erteelem ?

  • 7. Data: 2011-07-24 14:33:56
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Nie mam pojęcia czym się ludzi podniecają w F1...przecież od paru lat ten
    sport zamarł.

    A masz !
    http://live-sport-tv.com/5160-spotkanie.html

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 8. Data: 2011-07-24 14:38:47
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-24 14:33, Bugatti pisze:
    > Nie mam pojęcia czym się ludzi podniecają w F1...przecież od
    > paru lat ten sport zamarł.

    Czasem sie fajnie rozbijają. Lubię to :)

    > A masz !
    > http://live-sport-tv.com/5160-spotkanie.html

    drhtv.pl - trza coś instalować
    pl-sport tv - borowczyk nadupca ;/
    fredtv - nie otwiera mi się
    active pl - nadupca borowczyk ;/

    Nie pomogłeś.

  • 9. Data: 2011-07-24 14:52:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Nie mam pojęcia czym się ludzi podniecają w F1...przecież od paru lat ten
    > sport zamarł.

    najwyraźniej mało oglądasz F1...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-07-24 14:53:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 24 Jul 2011 14:38:47 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > drhtv.pl - trza coś instalować
    > pl-sport tv - borowczyk nadupca ;/
    > fredtv - nie otwiera mi się
    > active pl - nadupca borowczyk ;/