  • Data: 2011-07-24 14:15:50
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przesadzasz...

    Nie przesadzam, nienawidzę głosu borowczyka (barwa/ton/etc).
    Może ci się nie śnić nawet coś takiego, ale można znienawidzieć
    kogoś tylko przez jego barwę głosu, która jest dla odbiorcy
    "męcząca" ... I wcale nie chodzi mi o "merytoryczną jakość"
    komentarzy głoszonych przez borowczyka. Wygląda dla mnie jak
    rudy pedał i tak mi brzmi, nic nie pocznę.

    Języka niemieckiego też nie słucha mi się przyjemnie (nawet nie
    rozumiejąc) wolę inne języki, których nie kumam. Mogą być nawet
    te co im pasek na ichnim tefałenie leci w drugą stronę.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!