  • Data: 2024-01-29 19:19:14
    Temat: Re: Exceedconn wtyczki/gniazda - gdzie kupić?
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/01/2024 14:08, J.F wrote:
> [...]
    otive-Connector-Lighting/dp/B0CLGV1BM8

    > Nie ma w RS? Chyba nie ma, ciekawe czy to tylko kwestia szukania -
    > moze sa pod innym symbolem.

    sprawdzałem RS, Farnell - dlatego zacząłem się zastanawiać, czy to nie
    istnieje pod innym symbolem

    Ciekawe, czy to ECxxx to od Exceedcon,
    > czy oznaczenie pochodzące od branzy samochodowej.

    stosowane w inwerterach PV, więc raczej od producenta

    > Google znajduje np
    > https://exceedconn.en.made-in-china.com/product/DnfU
    HdTuREWP/China-Exceedconn-Outdoor-4pin-Electrical-Ca
    ble-Straight-Type-Ec04681-Wire-Connector.html

    > https://www.aliexpress.com/item/1005005844939749.htm
    niby listing nie akualny, ale cena już 50% lepsza, więc warto zapytać
    sprzedawcy - dzięki!

    Lukasz