  • 11. Data: 2011-01-03 15:33:00
    Temat: Re: Era GSM - granie na czekanie - niemile zaskoczenie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jan 2011 12:51:34 +0100, ________ wrote:

    >W imieniu nie swoim pytam, stad pytanie kto z Was też miał GnC
    >bo skoro miał to pewnie czytał.
    >jak bym to podpisał to chętnie bym zerknął w ten regulamin.
    >tak więc zamiast filozofować
    >proponowałbym odpowiedzieć konkretnie
    >na proste pytanie.

    Ale skad mamy wiedziec co podpisywal i kiedy, albo jakie SMS wysylal ?

    O np promocja dla klientow "po Byku"
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/promocj
    e_dla_klientow_ery/tansze_telefony

    Przeczytales warunki ? Pkt 6 zauwazyles ?

    J.

  • 12. Data: 2011-01-04 00:01:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-03 10:52, ________ pisze:
    > Oznacza to że usługa ,, Granie na czekanie'' została nieodpłatnie aktywowana
    > każdemu uczestnikowi, który wcześniej nie korzystał z Serwisu.

    Szkoda, że w Orange trzeba za to placić. Ja wyłączyłam na orange online.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-01-04 07:47:28
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/promocj
    e_dla_klientow_ery/tansze_telefony

    > Przeczytales warunki ? Pkt 6 zauwazyles ?

    Ja p.... Jakie to naciągactwo jest wszystko. Gdzie się człowiek nie obróci
    to go wkręcają.

  • 14. Data: 2011-01-04 23:20:45
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "________" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy Wam tez w abonamencie era uruchamia bez waszej wiedzy
    > Granie na czekanie?
    >
    > Zasłaniają się regulaminem,
    >

    > czy ktos zna zapis w umowie, mówiący o uruchomieniu
    > min takich uslug bez wiedzy abonenta?

    Teściu podpisywał aneks do umowy i też mu to włączyli. Przeczytałem aneks i
    był podpunkt iż włączają tą usługę i będzie ona bezpłatna przez jeden pełny
    cykl rozliczeniowy. Na szczęście udało się to wyłączyć jednym darmowym
    SMS-em i po sprawie.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 15. Data: 2011-01-05 00:13:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2011 08:47:28 +0100, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    e_dla_klientow_ery/tansze_telefony

    >Ja p.... Jakie to naciągactwo jest wszystko. Gdzie się człowiek nie obróci
    >to go wkręcają.

    Ano - takie czasy, kazdy walczy o zarobek.
    Ale .. akurat w telefonach warunki "od zawsze" byly skomplikowane, jak
    czlowiek nie chce byc stratny to trzeba cennik/umowe/regulamin uwaznie
    przecytac, wiec i to zauwazy.

    J.

  • 16. Data: 2011-01-05 06:10:06
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    A co jak nie wyłącze ? Ile to kosztuje po 1 cyklu rozliczeniowym ?

  • 17. Data: 2011-01-05 13:06:34
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czy Wam tez w abonamencie era uruchamia bez waszej wiedzy
    > Granie na czekanie?

    wiekszosc firm tak robi -
    np. play, ale i upc wciska ludziom pakiet smart guard
    i _musisz_ go wziac, ale oczywiscie _mozesz_ go wylaczyc;

    osobiscie wkurza mnie wlaczanie z automatu
    poczty glosowej, grania na czekanie i innych,
    ale poczte glosowa wylaczysz z menu telefonu
    a takie granie nie dosc, ze wkurza
    to jeszcze po jakims czasie kosztuje
    a wylaczenie tego wymaga wlaczenia googli;

    > Zasłaniają się regulaminem

    bo taki akurat jest i podpisujac go zgadzasz sie na niego;
    jedyne wyjscie, to wiedziec, ze ma sie taka usluge
    i wylaczyc ja jak najpredzej;

    tak czy siak jest to bezczelne wyciagnie kasy
    opierajace sie o ludzkie zaufanie (nie czytanie reg.),
    niewiedzy (mam, ale to platne?) czy krotkiej pamieci (o kurde, zapomnialem
    to wylaczyc)

  • 18. Data: 2011-01-05 23:02:55
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    >A co jak nie wyłącze ? Ile to kosztuje po 1 cyklu rozliczeniowym ?

    Chyba 2zł/miesiąc.
    Zbędy wydatek, a usługa raczej denerwuje niż przynosi jakiś pożytek.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 19. Data: 2011-01-06 09:20:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 Jan 2011 14:06:34 +0100, Q wrote:
> [...]
    >a takie granie nie dosc, ze wkurza
    >to jeszcze po jakims czasie kosztuje
    >a wylaczenie tego wymaga wlaczenia googli;

    Powiedzmy sobie ze poczta glosowa to taki fjuczer technologii gsm od
    samego poczatku.

    >tak czy siak jest to bezczelne wyciagnie kasy
    >opierajace sie o ludzkie zaufanie (nie czytanie reg.),
    >niewiedzy (mam, ale to platne?) czy krotkiej pamieci (o kurde, zapomnialem
    >to wylaczyc)

    Powiedzmy sobie ze umowe/regulamin/cennik trzeba przeczytac, jak sie
    nie chce byc zaskoczonym. Usluga jest skomplikowana, zobowiazania,
    promocje, przechodzenie srodkow, wspoldzialanie pakietow - to przy
    okazji mozna wcisniete uslugi zauwazyc.

    J.